poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2697 .



Parfum de Primavara
personale [ Jurnal ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [DarkAngel1 ]

2004-04-10  |     | 



Dimineata, am fost trezita de catre o raza blanda, trimisa de soare sa imi scalde chipul in lumina si caldura dupa care am tanjit un anotimp, o iarna intreaga. A venit primavara! Natura se trezeste la viata. Fluturii s-au trezit si ei din somnul lor lung in care au asteptat cuminti lumina care sa le redea viata si sa le redeschida calea spre culorile curcubeului, spre copacii infloriti si spre parfumul florilor. Si-au luat zborul grabindu-se sa stranga pe aripile lor multicolore, polenul cules din fiecare floare, pentru a-l duce in dar razelor de soare.
Am iesit afara pentru a ma bucura de miracolul naturii, de mireasma florilor, de simfonia culorilor, de muzica, de soare, de viata…
Un stol de pasarele m-au intampinat cu trilurile lor vesele. M-am oprit din drumul meu, pentru a le privi maestria cu care isi construiau cuibul… Erau tare grabite, nu peste multa vreme din acel cuib vor invata sa zboare o noua generatie de cantareti destoinici de aplauzele frenetice ale naturii. Mireasma de iarba verde si flori ma insotea pretutindeni… Si simteam adierea vantului cum se juca prin parul meu si parca imi soptea la ureche ,,Vino sa alergam impreuna pe campiile inverzite, sa ne ascundem printre pomii infloriti”… M-a nins cu petale albe si cu flori parfumate… Mi-am prins o narcisa in par si m-am intins pe iarba verde sa privesc nemarginirea cerului albastru si sa suflu balonase de sapun in aer. Doamne, cat de mult pot iubi primavara! Iubesc acest miracol ce face ca totul sa prinda viata. Chiar si visele ce au inghetat candva.
Florina Petre


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!