poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1110 .



Teatru
personale [ Gânduri ]
Judecata falsa

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Woofy ]

2004-04-09  |     | 



Altă problemă: de ce ne judecăm atâta unii pe alții? oare ne face să ne simțim mai bine faptul că îi facem pe alții să se simtă rău? de ce suntem judecați? și de ce judecăm? de ce râdem de ceilalți? nu ne gândim nici o clipă că am fi putut să fim noi în locul acelora... dacă am sta puțin să ne gândim, cu siguranță ne-ar durea. Înainte să judeci o persoană, pune-te în locul ei, vezi cum ar fi, și dacă te va durea, atunci cu siguranță o doare și pe acea persoană. De câte ori ai auzit copii care râd de alții, făcându-i în toate felurile? de câte ori ai auzit copii strigând “urâtul... uite-l pe urâtul ăla... hai să ne batem puțin joc de el!”...? peste tot întâlnim astfel de copii, dar nu numai copii.. gândește-te cum se simte acel copilaș spunându-i-se astfel ? probabil că, la un moment dat, va începe să se urască, să ajungă să-și blesteme clipa în care s-a născut.. de ce i se spune urât ? oare noi știm ce înseamnă să fii frumos sau urât ? urâți sunt cei care devin răi.. în rest, cu toții suntem frumoși.. frumusețea se află în suflet. Când aflăm despre o persoană ce suflet are, abia atunci putem spune dacă e frumoasă sau urâtă... fizicul nu are nici o relevanță! De unde știu acei copii că acel urât nu este, de fapt, frumos, iar cei care îi spun urât, sunt cei urâți? cine a stabilit cum trebuie să arate o persoana pentru a fi frumoasă sau urâtă? un lucru am observat: cu cât creștem, începem să înțelegem foarte multe lucuri, aflăm multe lucruri noi, și astfel ajungem să ne schimbăm... însă nu toți! Cândva acei copii care strigau „urâtul”, când vor fi mai mari vor ajunge să regrete ce au făcut, și se vor simți îngrozitor, pentru că abia atunci vor reuși să conștientizeze că au făcut o mare greșeală în viață.. însă vor mai avea destulă viață înainte pentru a remedia greșelile... făcând un bine poți ajunge la iertarea unui rău pe care l-ai făcut mai demult, însă unele greșeli necesită mai mult bine pentru a putea fi iertate.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!