poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1656 .



Atunci când ea minte...
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Eugen ]

2004-04-02  |     | 



„Misery needs company-Never complain- never explain”

Þin la tine... dar nu pot...nu pot să mă exprim... o să te sărut atunci când o să vreau eu... e numai colegul meu de birou, ce credeai- și e și căsătorit..o cunosc foarte bine pe soția lui, suntem prietene- nu poți să-i găsești un job la tine la facultate, e o foarte bună contabilă ? (a făcut între timp și un copil cu el).Nu pot să mă întâlnesc cu tine astăzi pentru că am treabă la serviciu(și la serviciu nu mai răspundea nimeni)... nu am venit pentru că am avut de lucru... nu pot să particip la cursul acela pentru că m-aș pune rău cu șeful meu și acum se discută de disponibilizări ( după ce mă dădusem peste cap să fac să fie acceptată la acel curs pentru că nu era...pur și simplu cazul)... îmi place foarte mult Sardou...o doamnă adevărată nu râde niciodată în public... nu mai vreau să mergem la Pierrot pentru că nu mai vreau (vânzătoarele de acolo ne consideraseră multă vreme cea mai grozavă pereche- aveam și am un obicei prost- îmi place să plătesc imediat după ce comand)...n-am putut să vin să te văd când ți-ai susținut doctoratul pentru că am avut foarte mult de lucru (ei întotdeauna aveau foarte mult de lucru)...nu, e un fleac, colegul meu de birou și-a luat niște flori pentru acasă- am fost la sere la Băneasa și mi-a luat și mie...nu-mi place în străinătate (am amuzat/înfuriat jumătate de oraș/institutul ei tot , doar ca s-o conving să vină cu mine în Grecia, prima dată-apoi în Germania- a trebuit să-l plimb și pe șeful ei doar ca să meargă- apoi i-a plăcut foarte mult Germania și ar fi rămas acolo...și-apoi s-a dus de foarte multe ori, invitată de el, care găsise de lucru acolo...)...o să mă căsătoresc cu tine când n-o să mai fii așa de sâcâitor... la vârsta mea să mă căsătoresc ? în nici un caz ! La vârsta mea să mai fac un copil- în nici un caz ! (l-a făcut peste exact 10 ani)

Ceea ce e mai grav este însă că o mai iubesc.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!