poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1151 .



cugetari proprii
personale [ Gânduri ]
oricui

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [phalladis ]

2001-10-15  |     | 



1)Fiecare om iubeste in felul lui,dar si noi iubim pe fiecare om in mod diferit.

2)O regula a sociologiei:daca vrei sa fii iubit,iubeste,daca vrei sa fii urat,uraste,daca vrei sa fii stimat,stimeaza si daca nu vrei sa faci nimic,nu te astepta la ceva.

3)Nu iubirea ci obisnuinta nu te lasa sa rupi o relatie in care s-au stins deja flacarile iubirii.

4)Prima dragoste va fi amprenta vietii tale in viitor pe care n-o s-o uiti cat traiesti.

5)Nu te juca cu dragostea ca pana la urma tu vei suferi.

6)Cel care iubeste mai tare,sufera mai mult.

7)Fara natura nu exista viata,iar fara viata nu exista omenire.

8)Singuratatea este viata care te face sa fii cu picioarele pe pamant.

9)Nu te baga in treburi cara par imposibil de ocolit.

10)Nu lasa timpul sa treaca.Investeste,investeste si iar investeste si vei avea numai de castigat.

11)Nu alerga dupa iubire ca n-o s-o prinzi nicioda-ta.Ea va veni cand nici nu te astepti.

12)Intr-o cearta ambele parti sunt de vina,primul care incepe si al doilea care continua.

13)Trebuie sa traim o suta sau chiar o mie de ese-curi ca sa fim fericiti macar o singura data in viata.

14)Departarea si apropierea exagerata ucide iubirea.

15)Chiar daca nu credem in ceva,acel ceva totusi exista.

16)Mai bine iubim si suferim decat sa fim nefericiti toata viata.

17)Cand iubirea lui Dumnezeu este in inima ta,fii sigur ca si El te iubeste pe tine.

18)Cel care nu stie nimic,nu poate sa faca nimic.
Cel care nu poate sa faca nimic,nu intelege nimic.
Cel care nu intelege nimic,nu are nici o valoare.
Dar cel care stie,poate si intelege,acela,totoda-ta iubeste,observa,vede,...

19)Iubirea copilareasca urmeaza principiul:te iubesc pentru ca am nevoie de tine.
Cel matur insa:am nevoie de tine pentru ca te iubesc.

20)A da,este cea mai inalta expresie a puterii Divine.

21)Orice lucru are cel putin doua laturi.

22)Omul cel mai fericit este acela care-i face fericiti pe cat mai multi oameni.

23)Numai cine risca,pierde.

24)Unde mila devine stapana,acolo nu este iubire.

25)Orice fericire are loc dupa suferinta.(vezi tratatul despre fericire)

26)Esti maret daca ierti cand ti se cere iertarea chiar daca ti s-a facut cel mai dureros rau existent in aceasta lume.

27)Cine munceste nu are timp sa castige bani,iar cine castiga bani nu are timp sa munceasca.

28)Cu toate ca multe crime se fac in lume,consider ca cea mai grava crima e sa ucizi dragostea din sufletul unei persoane.

29)Numai respectandu-te pe tine insuti poti respecta si pe altii.

30)Ca sa invingi intreaga lume,invinge-te pe tine insuti.

31)Cand intalnesti oameni slabi te simti mai puter-nic,dar te simti si mai puternic daca-i faci mai puternici decat pe tine insuti.

32)O femeie intotdeauna vrea sa iubeasca mai mult decat sa fie iubita.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!