poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1347 .



Ganditorul
personale [ Gânduri ]
lasa...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Troll ]

2004-02-24  |     | 



Azi m-am gandit... toata ziua, e ceva... nu pot... nu stiu... adica stiu dar nu pot adica ... lasa... m-am tot intrebat de ce... am dat vina pe mine... da. poate ca asa e mai bine.... acum... e.... am ajuns..acolo... la punctul mort..... e ca si cum...am ajuns in mijlocu` cimitirului sa culeg copii....cred ca ... nu stiu... de ce...lasa.... deci.. nu mai merge.. sau n-a mers, m-am gandit... indelung... ce sa fac... ce sa fac? gata inteleg, gata am iteles... daca vb cu peretii mai inteleg mai bine.. .asa ca, e normal... a fost odata o... o molie ... si nu.. stiu .... nu stiu ce e cu mine... nu mai sunt eu... eram hacker... acum sunt prost... deci nu n-are rost... tie ti-a pasat acum nu iti mai pasa... suntem doi straini, ma uit la molie.. .moliA sta pe perete... eu vorbesc cu peretele... gandurile .... lasa... e normal... mai am 4 prieteni... sunt in camera... sunt din caramida... sunt tapetati... dupa cum vorbesc... o simt eu... sunt o varza...nush de ce, cand imi zice cineva cu bre, ma simt mult mai mic.. ma simt pitic fac poezi, de cand eram mic, ma simteam mare... e normal... acum, cred.. oricum... lasa, da. e vina mea... eu mi le-am facut pe toate, mi-e mila de mine, vreau atentie... nu imi da si mie nimeni.. lasa..
totusi... parca.. as vrea sa mai incerc sa mai imi dau o sansa...in cel mai rau caz... o sa turbez... nu stiu.. nu... lasa..da, lasa...stiu... sunt dependent...nu stiu cum va fi... dar trebuie sa fie.. .daca aleg drumul... daca nu cumva am ajuns...uite-o floricica... lasa..nu sunt nici indragostit, nici.. lasa...voiam acum...deci... inseamana, ca o sa ma mai gandsc.. eu am zis asta? hai ca te las...de ce dracu nu mai pot fi cum eram? lasa...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!