poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1378 .



materialul tristeții mele
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [filipanu ]

2004-02-05  |     | 



În dimineața zilei calde izbucnind în hohote prelungi de râs materialul tristeții mele aglutinează trepiedul gândirii prietenului mort între picioarele unui pantalon de piele de culoarea spermei pe culoarele bibliotecii interioare Se umflă în trupul de lângă și vorbește: totul există, asta nu ne interesează, mâțe de suprafață incertă trec prin viața noastră ca printr-o crăpătură spânzurată a părului Când dormitorul senin schimbă luminile între ele, ei își pleacă trupul zăvorul pocnește de-a lungul realității încropite cu bidineaua pe cer. Cerberul Sensului macerează în burta de asfalt Săracele animăluțe nesfârșite tălpi de camioane, etc. . Ba nu, dă-i înainte vorbește, taci, ba nu! Ce spui despre această, hm, floare? Mașina mai învârte roata, repede repede sfârâie realitatea unghiurile se îngustează, drept înainte în centru femei deșiră părul pe garduri caii lungi coada lasă inainte spre centru centru Nu te opri, mă ucide tăcerea din coșul de rufe murdare, mă ucide apa din mirosul măslinilor în floare și alte nesfârșite garduri încercuiesc ceea ce orizontul nu poate să nu fie om Ce faci, coboară-ți privirea cât mai mult, cât mai mult, și gâtul întinde-l undeva departe albul devine culoare și umple pensula acțiunii cu negru negru și scrie aproape de bun gusimț herbaform este dezviitorul înghițicaca morflecuștețu dese cloporizonte la Diager sper doar să nu fie lucrurile la fel cu ele însele. Și gata, nu mai e Tot Te văd prin ușa garajului, furios de ușă atârni creionul e mușama bleu sub scule mașina e gata, eu sunt gata firele de iarbă te privesc întrebătoare poate o coroniță întâmplătoare, e dimineață un zâmbet hai fugim sus la mama să-i spunem în urmă o zi cu mai multe litere silabisim voioși ridică-mă fulgule, aceasta este ziua am luat hârtiile în parcuri în leagăne și hârtiuțe mototoale grebluțe furișate băbuțe cocoșate cuvințele înfricoșate cocoșei se sparg în leagăne de bucurie întind părul și învârt roata mama ridică mâna și face cu ea la tine mama face mâna pâlnie la mine și suflă prin ea un abur vesel, gros, de dimineață un preț pe un pahar cu apă Capul meu trage limba peste mâna-mi privindu-te în ochi Adormi, adormi în capul meu dragul meu prieten, cu mâna pe limbă.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!