poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1419 .



o mica evadare ...
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Mikelangelo ]

2003-12-01  |     | 



Sunt de acord ca omul se naste impreuna cu acea cautare a eului(sinelui) continuua...eu am o idee...poate parea idioata ...dar simt nevoia sa-i dau frau liber..
Daca pana acum s-a cautat explicarea strict stiintifica sau cel putin logica a cosmogoniei .. exaltata pana la escatologie.. de ce sa nu pornim cronometrul si in sens invers acelor de ceas, si sa pornim de la o eventuala escatologie( prezentul.. viitorul) omul traieste o mare parte a vietii sale din amintire... ezotericul isi are partea lui de vina in omenire , aceea ca marii ganditori au fost renegati sau situati intr-o stare de evadare din concret ( sau doar pentru faptul ca inca omul are mari probleme existentiale), este considerat sufletul erudit un sfatnt? daca da ... atunci inseamna ca reincarnarea este cu adevarat un lucru situat in concret ... posibil totusi sa aiba reminiscente dintr-o viata anterioara sufletul? ... probleme existentiale ca acestea au facut omenirea de-a lungul secolelor sau sa se nasca cu o pofta de cunoastere exuberanta .....cat de greu poate fii sa construiesti un arbore genealogic cel putin pana la Isus ( documente stranse) o intreaga opera demna de a fii continuata de vreunul din urmasi si dusa pana la extremele acestei istorii a evreilor numita biblie .. astfel eu consider ca vom putea ajunge de la o posibila escatologie la o posibila cosmogonie( ecuatia noastra are doua necunoscute ) dar una dintre ele este mai putin necunoscuta. o putem incadra intr-o ecuatie de genul x-(x-1_ unde x -1 este ultima necunoscuta in trecutul arpopiat va echivala cu concretul atat de cautat de stiinta.


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!