poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1338 .



Am pierdut un prieten
personale [ Gânduri ]
pentru Gaby

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Madim ]

2004-03-27  |     | 



...E dureros sa pierzi un prieten, e cumplit...Nu se poate spune prin cuvinte...Azi, se implineste un an decand a trecut in nefiinta, un prieten bun, un om deosebit...care a lasat in urma un copil si o sotie, parinti, frate, prieteni, cunoscuti....
Ne amintim cu totii de el, fiecare asa cum l-am cunoscut...
A trecut un an!... D-ne! cat de repede trece timpul... Nu pot sa cred ca nu mai este cu noi, durerea din suflet este si mai mare, suferinta este mai greu de indurat acum, cand stim sa masuram timpul care ne desparte...am spus: UN AN!...Un an fara EL!!!
Ascult Nicola chiar acum cu melaodia "Langa mine"...ma trec fiori si sufletul meu plange...
Tocmai am vazut un domn care purta un doliu in piept la geaca... Poate ca si acest domn are o suferinta, poate la fel a pierdut pe cineva drag...
Nu se poate spune cat sufeim, cel putin asa cred eu. Daca m-ar intreba cineva cat sufar nu as putea sa-i raspund, durerea ar fi si mai mare daca as sti sa raspund si plus de asta in mintea mea acum suferinta apare asemeni iubirii...
Stiti in ce sens? In sensul nemarginirii...
Cu greu insir pe aceasta coala virtuala gandurile care ma cuprind acum, sau mai bine zis franturi de ganduri...
Imi creeaza impresia ca fiecare litera pe care o tastez e mult prea departe de ceea ce simt cu adevarat si totusi undeva printre randuri cred ca se poate citi durerea, se poate citi si ura fata de pierderea a ceea ce pretuim, fara a putea face nimic in schimb, ramanem doar neputinciosi in fata sentimentelor ce ne coplesesc...
Ciudat e ca ploua! A plouat si atunci cand ne-am luat ramas bun... Acum, la fel ca si atunci imi dau seama ca cineva plange alaturi de noi...de undeva de acolo de unde a plecat si de unde nu ne poate vorbi decat in acest mod...
Ne gandim la tine si stim ca si tu esti langa noi...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!