poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1202 .



Fara subiect
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Dianka ]

2003-10-18  |     | 



Nu-i așa că e ciudat cum soarta își pune cuvântul in povestea inimii tale?
Te cunosc foarte puțin dar cumva simt ca știu ce gândești, am găsit in tine o iubire mai adâncă, și nu mă mai îndoiesc acum ca MI-AI ATINS INIMA, și toate planurile pe care mi le făcusem s-au schimbat, și simt ca nu trebuie sa-mi fie frica!
Îmi încuiasem inima, dar tu ai reușit sa o eliberezi, senzațiile pe care le-am simțit m-au făcut sa dau înapoi de la drumul pe care trebuia s-o apuc, te-am alungat departe, dar totuși ai rămas cu mine, cred ca asta înseamnă, ca suntem făcuți sa fim împreuna! TE IUBESC!
Poți sa te îndoiești ca soarele va răsari, poți sa te-ndoiești ca stelele vor apare, dar sa nu te îndoiești niciodată de dragostea mea! TE IUBESC!
Nu-mi vine sa cred! Pe zi ce trece, dragostea noastră devine tot mai puternica! Te iubesc mai mult decât azi și mai puțin decât mâine! Daca e un vis, te rog sa nu mă trezești! Sa mă lași sa visez! Dar știu ca e real! Te iubesc și te voi iubi mereu!
Păstrează-mă in sufletul tău atât cât crezi ca merit, iar când balanța sentimentelor se va dezechilibra, aruncä-mä in focul mistuitor al uitării.
După o clipa sublima de vise melancolice, după o noua clipire îndurerata, de pe pleoapele-mi ofilite s reci, se desprinde lent o arzătoare lacrima cristalina, si in luciul ei amar se zărește chipul tău duios care transforma lacrima intr-un bulgare de foc ce aluneca lent trezind fiori fierbinți ce trec fulgerător spre sufletul meu măcinat de flăcări albăstrui alâturi de tăcerea ta de gheata...
Toate visurile mi se năruie rând pe rând, tăcerea ta mă doboară lent si sigur, iar inima mea, odată in flăcări, se acoperă încet, încet cu cristale reci de gheata... Inima-mi plânge cu lacrimi însângerate iar sufletul a epuizat toate speranțele intr-un răsărit de soare...
...ochii mi se închid lăsând larg deschise porțile inimii, porți prin care pătrund nestingherite câteva acorduri minunate din CANTECUL IUBIRII. Brusc mă transform intr-un fulg de nea si mă las purtat de valurile muzicii pana când, intr-un târziu, mă topesc fericit in OCEANUL IUBIRII.
Tu ai fost si ești viata mea. Cu tine a început si s-a încheiat totul. Si daca nu trăiesc pentru a gândi la tine, nici nu am la ce trai...
Te-am găsit când nici nu mai speram...iubește-mă, atât eu vreau...
Pentru mine exiști numai tu, doar tu știi să mă faci să zâmbesc, numai tu-mi poți da fericirea, numai tu știi să mă iubești. Îți mulțumesc că exiști și-mi ești alături...
Dragostea...darul cel mai de preț al omenirii...trăim pentru dragoste...pentru o felie de iubire...
Ești iubirea vieții mele, tu ești tot ce mi-am dorit, printre miile de stele in sfârșit eu TE-AM GASIT!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!