poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1458 .



Întâlniri
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Riurel ]

2003-09-26  |     | 



Mi-am dat întâlnire cu fericirea și-am adormit.
Mi-am dat întâlnire cu mine și n-am ajuns.
Crengile de măr și-au dat întâlnire cu pământul, fiindcă roșu era împovărător , chiar amețitor și le trecea doar cu miros de iarbă.
Verdele văratic și-a dat întâlnire cu albastrul de Voroneț să povestească despre ruginitele toamne.
Odată, mi-am dat întâlnire cu nemurirea, care a venit descălțată, fără "ne", ca o fată cu doi pepeni galbeni la ureche, în loc de cireșe vișinii.
Râurile, după ce o viață întreagă curtează dealurile și le sărută picioarele, în final se întâlnesc tot cu marea.
Mi-am dat întâlnire cu înțelepciunea, care, într-un moment de slăbiciune a recunoscut că, dacă eram băiat deștept, mă întâlneam cu iubirea și a plecat, fără să-mi spună unde. Cred că era îndrăgostită.
Cu lumina mi-am dat întâlnire în casa întunericului și atunci acesta a fugit de-acasă, ca speriat de tămâie.
Dimineața se întâlnește cu noaptea, care se supără când îi spune că nu e boreală.
Durerea a rămas împietrită când, așteptând viața, a venit prima dată strigătul.
Mi-am promis că o să mă întâlnesc cu nepoții nepoților mei, dar, încă, n-am iubit suficient de tare să-mi pot ține promisiunea.
Mă întâlnesc adesea cu oameni care nu mai sunt, decât în sufletul meu, vorbim destul de mult, dar apoi, când sunt singur, mă întreb dacă, nu cumva, n-am suflet.
Stalactitele se întâlnesc cu stalagmitele și fac gratii să păzească râurile subterane, de care noi nu știm, din Peștera Urșilor.
Când am vrut să-l întâlnesc pe Dumnezeu, mi-a spus: "Am fost tot timpul cu tine, fiule, pretutindeni, dar tu nu M-ai văzut".

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!