poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1687 .



senzatia de rpd
personale [ Gânduri ]
de altfel

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [cmudp ]

2003-07-29  |     | 



e incitant scrisul asta, ca un drog de care parca nu te mai saturi.
si uite cum in mileniul trei a scrie inseamna timp pierdut on-line si cautare a stilului.
eu nu caut sa plac...
altii poate scriu sa acumuleze puncte, sa avanseze in administratia asa-zisa a site-ului, dar eu nu, eu vreau doar sa scriu, sa las in spate o lume si sa zidesc caramida peste caramida o alta, a cuvintelor pe care nu le va rosti niciodata nimeni, nici eu, nici altii...

e ceva ciudat cu mine, scriu din egoism, ascuns acolo, sa nu citeasca nimeni, cum facea tipul ala, vanatorul din "operatiunea monstrul": nu ma mai intorc niciodata, nu ma mai intorc niciodata, si pagini albe de caiet murdar [sau aripi palide de fluturi flamanzi?] sunt scorburi, unice, in care ascund dispretul, pe mine insumi de mine, de lume, caci sunt doar egal...

=======

e dreptul meu, cu toate ca de multe ori imi par ciudat: ma tem de unul si de altul care m-ar putea exila din societate, dar sunt eu insumi unul dintre ei, eu insumi am radacini bine infipte in tot ce tine de fobia mea fantastica acum.

am descoperit litera atunci cand scriam deja tampenii in alte doua limbi, dar litera aceea, care suna cumva si inchidea in ea sensuri, idei, litera aceea m-a captivat.
diferenta dintre un copist si un geniu trebuia definita de mine tocmai pentru mine, eram o sluga a mea, a impotentei mele creatoare, pana atunci!

de ce ma relaxeaza alea patru randuri scrise zilnic atunci cand am nervi sau mi-e teama?
poate ca sunt si nu am descoperiat asta, sau poate doar altii m-au facut sa cred ca a fii este un verb mort si trebuie inlocuit cu alte valente ale frumosului.

=======

am certitudinea ca pot sa schimb ceva, ca eu zidesc un nou univers, dar ma departez oare de ceva mai adanc, de instinct sau poate de iubire?
ramane sa revin, sa caut sens aberatiilor,sa...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!