poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1726 .



Anotimpurile si Gargantua
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [bididiu ]

2003-06-26  |     | 



Viciosii sunt oamenii cei mai lipsiti de complexe.De asemenea si oamenii cei mai determinati.Ar fi bine sa traim intr-o lume mai calda. Iarna suntem mai rai.... si mai prosti. Din cauza frigului se produce o vasoconstrictie periferica si se centralizeaza circulatia la nivelul inimii. Circulatia cerebrala este in deficit creierul se sufoca, se cocleste, intepeneste, rancezeste si alte mult actiuni extrem de destructive.Devii bou. Dati-va seama cati oameni imbecili intalniti vara care va enerveaza ,va vine sa-i palmuiti,sa-i scuipati,sa le dati un cap in gura.Bucurati-va ca nu i-ati intalnit iarna. Vara in schimb iese toata pestilenta hormonala, toate scurgerile putrede, branzoase , urat mirositoare, gonoreice, toate putorile fetide ale dereglajului sinaptic. Cele mai atroce crime se intampla vara, cele mai abjecte creaturi apar vara. Daca ai de gand sa o iei razna asteapta vara. Ingerezi lichide indoielnice, soarele iti strica umorile, transpiri, mirosi, esti ca un porc.... sau ca o vaca.Lancezesti in suc propriu si te acresti ca un copan al vreunui pui nefericit care a ajuns pe masa unei tinere isterice, bulimice care se pacaleste crezand ca daca boraste devine mai inteleapta si mai frumoasa, mai atractiva si mai interesanta. O vaca. Revino-ti fetito! Natura are simtul umorului. Cine se naste o gluma o gluma va fi pentru tot restul vietii, niciodata nu o sa fie un eseu de premiul Pulitzer.
Oamenii seamana foarte mult cu felurile de mancare.Unii sunt ca niste cartofi prajiti:uscati, slabi, slinosi si uneori fara sare.Am o vecina care e ca o conopida: Babana, mereu coafata, bine proportionata dar da flatulenta. Sarmalele sunt cele mai enervante :bine invelite in grasimi, imbracate , infofolite dar iti cad greu la stomac.Fructele sunt placute ,vesele,imbujorate dar nu prea tin de foame.Prajiturele aranjate cu aere de Torturi suprapuse cand de fapt sunt niste strudele glazurate cu gust de lapte praf. Morcovi filfizoni cu tulpinile aranjate dar la kilogram e mai mult noroi dacat morcov. Fripturi oneste fara pretentii , cateodata bune in sange...... dupa gust.
Cum sa fii fidel in conditiile astea?

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!