poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3134 .



8 (opt)
personale [ Jurnal ]
- d i s p a r i -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Melina ]

2003-10-25  |     | 



Motto: „nu am chef azi, nu am chef azi
nu am chef de nimic [...]
iar pe tine, pe tine, pe tine,
te urăsc.”

Vama Veche - Nu am chef azi)


Sunt prea obosita si plictisita sa citesc, sa scriu, sa ascult, sa vad, sa fac ceva, orice... ; dar vreau sa dispari cat mai repede si cat mai departe. Nici nu inteleg cine plateste intretinerea pentru tine si de ce. De parca doar de tine mai aveam nevoie... pai, da, o imagine falsa...

Poti sa pleci acum... pe bune... Nu stiu de ce crezi tu ca daca semanam atat de bine suntem surori-gemene. Stii tu... legaturile astea de sange nu ma intereseaza prea tare; de altfel, lichidul ala alb-galbui care trece prin tubusoarele ce-ti strabat corpul nu se poate numi sange. Io una cred ca si-a batut cineva joc de tine cand ti-a dat chipul meu (desi poate o fi facut-o omu’ cu un scop) unu pentru ca e chipul meu si doi ca sa te induca in eroare si sa-mi distruga mie armonia.

Da, m-am saturat (tu nu ai fi facut la fel in locul meu ?!)... Si cum sa nu ma satur daca vii ca neroada cand ma simt mai in apele mele, arunci un element radioactiv in aer si imi piere cheful de viata... (ce faci acum?... nici nu ma lasi sa scriu?... asta e deja prea mult... vezi ca ma supar si te sterg din planificare... ne-am inteles?...). Ma faci sa ma indoiesc de mine, de tot ceea ce sunt si imi tai orice legatura cu ceea ce as putea deveni. Imi caut argumente sa-ti tin contra, sa-ti iau fata, dar pana le apelez, imi stergi declaratiile initiale si programul se blocheaza... totul e infinit si inutil.
Trebuie sa recunosc totusi ca esti tare simpatica cand te superi. Te faci de un albastru asa de frumos si lin, deschis; pacat ca se inchide aproape de negru cand iti strabate viscerele pline de graunțe si praf. Nu te prinde culoarea asta, dar e cel mai reusit instantaneu al tau. Pentru un asemenea rezultat, te-as supara tot timpul si nici nu e asa de greu sa o fac. De obicei, cand simt eu ca o sa apari (de obicei vii la ore fixe) ma inarmez cu un prieten, doi in functie de situatie si le povestesc de tine. Oamenii imi dau sfaturi despre cum sa scap de tine si pe moment sunt imuna la insinuarile tale.

Acum de nu esti fata cuminte si nu ma lasi in pace? Ai intrat in casetofon si stergi banda. Vreau sa-l ascult pe T. C. pentru ca spre deosebire de tine spune niste lucruri destepte, iar vocea lui in mod sigur nu m-ar putea enerva vreodata. Doar nu crezi cumva ca sunt atenta la susotelile tale veninoase...

Sa stii ca ti-am luat cheile si acum nu poti sa mai intri in mintea mea. Sa te vad cum te mai strecori cand am sa consolidez zidurile si am sa armez tunurile.
Nu te mai retine nimic... hai pleaca!... Ti-am dat destul deja, iar sufletul e promis altora.

bugger off!...


5 aprilie 2003

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!