poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1635 .



timpul-infinit...,,latimea timpului,,
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [oceanul ]

2003-04-22  |     | 



Oricare parte microscopica de materie este compusa din parti-materie inferioare cantitativ ei;astfel se poate spune ca din punct de vedere cantitativ materia tinde la o minus infinita divizare.Pe de alta parte materia se afla in continua expansiune,ceea ce presupune un punct terminus,o autodistrugere a materiei.Se evidentiaza SFARSITUL,care fiind insa material,energia conservandu- se,conditioneaza o continuitate inversa,presupune INCEPUTUL,creerea celui de-al doilea univers,construit pe acelasi suport energetic si pe inversa polaritate a materiei,antimateria.Se stabilesc astfel doua limite aparente,in fapt inexistente. Materia (sau antimateria) tinde la plus si la minus infinit.Oricare perte de materie este formata dintr-o infinitate de parti- materie microscopice si fiecare parte-materie microscopica,formata dintr-o infinitate de parti antimaterie macroscopice.Materia si antimateria subzista-convietuiesc creand cele doua universuri ce se constituie intr-un ciclu caracterizat prin echilibrul expansiune-regresie.Cu ani in urma credeam ca timpul(notiune introdusa de om,dar aflata dintotdeauna in slujba materiei) este infinit,cu capetele la plus si minus infinit.Singurul neadevar in aceasta afirmatie consta in perceptia unidimensionala a acesteia,infinitul timpului fiind slujit mai verosimil prin introducerea celei de-a doua dimensiuni(oare ultima!?) sugerand ciclicitatea,continuitatea materie -antimaterie.Timpul se deruleaza NORMAL in cele doua universuri,doar ca e vorba in cazul antiuniversului(privind din perspectiva oferita de univers) de o regresie.

***

Materia presupune un echilibru expansiune-regresie,iar energia
o conservare-convertire.

***

Timpul este ciclic dar infinit intrucat energia da forma materiei dupa regula intamplarii.

***

Timpul ar fi astfel jurnalul infinit al formelor luate de materie.








S-ar putea vorbi si despre o ,,latime a timpului,,
Consideram ,aleatoriu,anul 1800 si anul2000.In jurul coordonatei 2000 consideram individul x cu varsta -20 de ani, ce printr-un concurs sau altul de imprejurari calatoreste in timp,ajungand in anul 1800. E ramane aici,ducand o viata integrata,modesta,fara a creea turbulente temporale majore.In anul 1860 inceteaza din viata,timpul scurgandu-se in continuare normal.Anul 1980 presupune nasterea individului x ,iar anul 2000,calatoria acestuia catre anul 1800,evenimentele ce urmeaza fiind previzibile prin repetare;neconsiderand alti factori perturbatori,perioada 1800-2000 tinde la o infinita repetare .Considerand lungimea temporala 1800-2000 ca fiind un punct ,iar fiecare noua repetare ,punctiforma,se obtine un aspect liniar,ce are capetele la minus si plus infinit,determinand asa-numita ,,latime a timpului,,.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!