poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3153 .



Iași: Cârcoteală în pod
personale [ Jurnal ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [lapislazuli ]

2003-04-07  |     | 



Eu de la bun început am prevenit-o pe Alma că o să scriu o “carcoteală”. Uite-așa, să nu se simtă prost cei care nu au reușit să ajungă la Iași.

Dar…

Cum să cârcotesc? Să râd de Veverița, că a venit cu damigeana de vin după ea (mă și mir că nu s-a sesizat nimeni la Vamă), sau să mă plâng de Silișteanu, că a pus monopol pe el? Să o arăt pe Alma cu degetu’, că a avut emoții (iar la sfârșitul întâlnirii mai-mai că mă gândeam că o să înceapă să plângă), sau să o strâng de gât, că ne-a chemat în fața tuturor la microfon, fără să ne prevină? Să vă zic că vineri am vizitat Mitropolia din Iași, doar pentru ca sâmbătă să aflăm că nu aceea era Mitropolia, sau să vă povestesc despre toaca infernală (chit că venea de la o biserică) care ne-a trezit dimineața? Să vă mărturisesc cât am căutat milimetrul acela în plus de la fusta Veveriței, sau să o pârăsc pe Albastru27, că a încălcat consemnul Almei, și a citit poezia lui Chris? Să număr din nou cu mare uimire numărul de spitale și de inspectorate din proxima vecinătate a hotelului în care eram cazați (vreo 10 pe puțin!), sau să glumesc pe seama Violetei, cea care nu a vrut nici în ruptul capului să vină în față pe scenă și să ne vorbească? Să bag o strâmbă despre PoisonGodess, că s-a ferit exact când o fotografiam, sau să îi bag lui Silișteanu pătrățel roșu la cea de-a doua poezie recitată? Să vă spun că Opaque a confundat muzica pop cu cea populară (asta la cockteil-ul cu bufet suedez din Borta Rece), sau despre emoțiile de dimineață ale lui Aleksandar (înlocuite pe la 1 noaptea, când să ne culcăm câțiva dintre noi, cu un chef nebun de a ne pune la ureche toate melodiile de pe telefonul său mobil)? Să laud vigilența jandarmilor moldoveni (care au venit să mă ia la rost pentru o banală fotografie de grup în fața unei linii de cale ferată probabil de importanță strategică), sau să calculez dispersia statistică a diferitelor tarife practicate de taxiurile galbene din Iași pentru una și aceeași distanță (între 17.000 și 40.000, cu aparat de taxare)?

Mai bine nu mai cârcotesc deloc. :)

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!