poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2144 .



Nimic din ce e veșnic nu e omenesc
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Chris ]

2003-03-08  |     | 



- Nimic nu e mai periculos decât să spui ce gândești cuiva care nu gândește!
- În fiecare clipă sunt disperat si fericit, așa cum în fiecare clipă in lume mor și se nasc oameni. Totul e în care parte a sufletului meu mă găsesc.
- Pentru a uda un câmp de flori trebuie să și calci câteva dintre ele.
- Pentru a-ți opri ura trebuie mai întâi să-ți stapâmnești iubirea.
- Dumnezeu e cea ce nu putem numi altfel, dragostea e cea ce nu putem face altfel.
- Unele trepte trebuie urcate cu grije doar pentru a le ști când vei cădea rostogolindu-te...
- Fluviul e mai curat spre izvor și mai mare spre oceean.
- Culorile sunt ca oamenii, au mai multe nuanțe decât ochiul poate percepe, dar mai putine dacât mintea poate ințelege.
- Un poet nu poate scrie două poezi la aceași vârstă.
- Dorința e ca Luna, iubirea e Soarele care o luminează, fără el Luna ar fi o piatră grea care înconjoara Pământul.
- Când nu ai un templu, construiește-ți-l, dacă nu îl meriți vor avea grije urmași să ți-l dărâme.
- Rațiunea e cea mai vinovată iluzie.
- Înainte de a încerca să îți gasești fericirea numai în dragoste, trebuie să te gândești ca te vei trezi într-o dimineață cu o vagă melancolie ( ca după un vis frumos ) sau cu o vagă înfrigurare ( ca în urma unui coșmar ).
- Când steaua ta este în eclipsă nu incerca să îți obișnuiești ochii cu întunericul, caută în acâncul tău un strop de lumină înainte de a te ucide strălucirea propriului tău astru.
- Cea mai mare pedeapsă pentru un suflet este frica de el însuși.
- A repeta nu înseamnă decât a repeta și poate ceva mai puțin...
- Nu aștepta mereu ca cineva să intre prin ușa camerei tale, gândește-te ca ai putea ieși tu, uneori... viața e această trecere prin ușa camerei tale.
- Fiecare om valorează cât tine însuți sau ceva mai mult.
- Stelele sunt ca oamenii de departe sunt reci, de aproape te ard...
- Sunt clipe în care binele și răul sunt fețele aceleași monezi, și tu te încăpățânezi să privești doar reversul...
- Nu ne este îndeajuns Soarele, ne mai trebuie și cineva care să ne apere de el.
- Iubirea se deosebește de iubire prin aceea că una înrobește și cealaltă eliberează.
- Arta în general este ceea ce depășește pe artist.
- Gândul este o înșiruire de întâmplări, fiecare fatală celei precedente.
- Noaptea seamană cu sufletul nostru, este „ceva” necunoscut prin care trecem din când în când fără voia noastră.
- Artistul sfârșește prin a fi contemporan cu câteva din creațiile sale.
- Să vorbești ca și cum ceelalți ar putea să te înțeleagă.
- Nu e bine a încerca să vezi numai ce vrei, s-ar putea să reușești.
- ...sed muscas timeo aquila?
- Carțile te ajută să vezi dar nu sunt ochi.
- Regula castelelor de chibrituri: munții de răbdare se prăbușesc cu un strop de nesocotință.
- Pentru fiecarwe mulțime de supuși se naște un rege, pentru fiecarwe mulțime de oameni liberi se naște un tiran...
- Dilema justiției: adevarul nu este întotdeauna rațional si foarte rar favorabil.
- Arta ziariștilor rămane: a face din întâmplări banale evenimente, chiar dacă reușesc uneori să facă din evenimente întâmplări banale.
- Există o logică a matematicii care ne face ca „alăturând” tragedia noastră unei alte tragedii să le vedem comicul, așa cum „alăturând” comedia noastră alteia să le vedem tragicul.
- Singurul lucru pe care poti să-l faci fără sacrificii este să mori.
- Împotriva logicii nu intotdeauna când adversarul pierde, tu câștigi.
- Nu, tu nu ești mai nebun decât ceelalți, ci doar mai conștient de aceasta.
- Unii au nevoie să primească iubire, alții s-o ofere... cei din urmă suferă cel mai mult.
- Sunt fapte pentru care poți fi pedepsit și de D-zeu și de Diavol.
- Regulă fotbalistică: cu cât adversarul le pare celorlalți mai puternic: dacă învingi vei avea mari laude, dacă pierzi vei avea mari scuze.
- Dorința subconștientă de a fi genii îi face să se exalteze mereu în fața versurilor în care geniul pare ași plânge soarta.
- Titanii? – Sunt cei care-și devorează epigonii.
- Îi înțeleg pe cei care vorbesc singuri, dar nu și atunci când o fac în prezența altora
- Clownii sunt acele personaje în fața cărora te întrebi mereu dacă joacă o dramă sau o comedie.
- L-am intrebat ce mai face... „Îmi port crucea!” . Fericitule, i-am răspuns, sunt atâti care poarta crucile altora...
- Pentru ca nu se pot rotii în jurul propriului punct de vedere se rotesc în jurul unei axe. ( fizica transformării omului în politician ).
- Moartea e o despărțire de noi înșine; cât, cum, de ce – sunt doar chestiuni de nuanță.
- Viciul e oglinda propriei noastre puteri.
- Așteptarea e steaua care-i călauzește pe înțelepți, Luna care-i vrăjește pe îndrăgostiți și focul care-i arde pe nepricepuți.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!