poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1991 .



Desincronizata bushitosadaamitate
personale [ Gânduri ]
"In lanturi apa sa se traga!"

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [GAP ]

2003-03-05  |     | 



Stai mosule pe piatra aia...Da, pe aia. Lasa aripile asa, cumva in sus sa nu ma bata intunericul in ochi...Nu, praful nu l-am adus eu...Vine din Nirvana si vine pe bucile porcului cu carnea caruia s-a innnnnnhhhhecat Budha ducandu-si osanzile in lotuitele calcari de frunze...POSTITORUL! Este categoric si bucata aia de strigat a fecioarei de 16 ani in care s-a infipt Mohamed ultima oara, asa de iesit apa din nisipuri pentru roaba si pentru fiul ei...ASCETUL! Hai sa radem..."Aseara la telejurnal am vazut cascaval"..."Imi place Gelu, imi place Gelu, imi place Gelu, foarte mult"...Acesta va zic, si mai e fata aia alungita cu chitara ei maghiara, da de la Targu Mures, ei amandoi sunt mai tari ca Lorena McKennitt...nebunii aia sunt mai asceti si mai postitori...Ei vorbesc cu ingerii celor plecati, ai celor ramasi, ai celor care inca nu si-au tras izmenele - ii prinse razboiul mamii lui ori pe buda ori la femeia lor(bine fie: sau a altora) - ei canta cu ingerii celor care erati si eram...A spus cineva ca vor veni generalii si apoi trupetii si apoi femeile lor si la sfarsit jucariile...Si el va zic era aripa de inger...Eu va povestesc insa de MIRARE!
La inceput se va intalni soldatul unu de aici cu soldatul unu de dincolo. Si se vor gandi o secunda si se vor ingerii intre udele ei membrane (fie si himenale daca asta va atzatza sau a tzatza) si vor zice in limba aia dinainte de Babel(na ca acum ati aflat de ce va tot enervez eu):(douapuncte)
Mai omule ce cacat cautam noi aici?
(la intrebarea asta raspüunsul este in ea insasi - e zisa retorica ;-))
Aici nevasta?
Am.
Ai copii.
Doi, Doamne/Alah/Budha/Brahmaputra/DalaiLama multumescutilitiliti!
Ai acasa ta?
Am.
Te rogi?
Ma rog.
Pai, hai sa ne ducem acolo...

Apoi vine soldatul doi si zice: ai?
Am.
...
Si pleca si el...
Apoi sergentii...
Apoi locotinentii...
Apoi coloneii...
Apoi generalii...
Apoi maresalii...
Apoi cazarmamentii singuri...
Apoi bromul din ceaiuri...
Apoi bordelurile de campanie...
Apoi mirosurile lor de parfum ieftin da eficace...
Apoi copii din flori...
Apoi sotiile...
Apoi copii legitimi...
Apoi iubitele...
Apoi jucariile tuturor copiilor...
Apoi nisipul...
Apoi urmele...
Shema Israel! Crasna crasna haare crasna! Allah ahbar! Dao tzi dao tzi na na iiiii!
....
Ei ii vor vedea si se vor mira! Da noi ce, suntem mai razboinici? Hai mosule acasa.
Pe CNN, TNT(si la copii mosule), pe EuroNEWS se anunta: Cei doi presedinti s-au regasit si-si pupa sotiile daruite de unul altuia, la Polu Nord, pe gura...
(pentru pretentiosi: puneti gura acolo unde ii e locul)
____________________________________________________________________
Academia Limbii Prebabeliene: cuvinte ca lasitate si curaj n-au existat. oamenii le-au introdus numai pentru propria dorinta de separare a muschilor lor de muschii altora.

poezie.ro: s-au constatat atacuri la limba...cetatea rezista dar...ne sunt ude femeile...sunt neiubite, nemangaiate, gresit maritate, fecioare, femei, tigroaice, lei, dansatoare, amagitoare...ele sufera in fiecare secunda!!! Cand nu sufera se gandesc cum va fi la urmatoarea suferinta!!!! Li se trage(fara conotatii va rog barbati virili sau in fine...mai putin) de la gelozie, cuvinte grele, gesturi bruste si transpirate, batai, ucideri....de mii de ani!!! IUBITI-LE!!! SCRIETI-LE POEZII!!! Nu se satisfac cu cartuse!!!! Se satisfac cu orice: de la o vorba buna pana la un muscat usor de umar...
Asta scrie pe o hartie infipta de unul in poarta, pe dinafara.

sintaxa: mama ei de dulce coapsa si de vorba nemieroasa. Puterea este in varful limbii.

hodoronc: tronc!

finala:"Tiuiiiiii un glont ratacit/ Si-i sfarama tampla si barba..." -Ionut da cartusul ala! Bravo! Uita-te la ei ce frumosi sunt...Canta!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!