poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2003 .



Despre implinire....
personale [ Gânduri ]
catre tine,prieten necunoscut

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Icar ]

2002-10-06  |     | 



Implinire...speranta....
Drag prieten,catre tine imi indrept cuvintele.... Tu,prieten necunoscut,al carui nume nu il stiu...Cel care imi va citi aceste ganduri...Si scriu aceste ganduri...de ce oare le scriu? In speranta ca cineva le-ar intelege....si ar intelege ceea ce scriu...si m-ar intelege pe mine.....Poate o speranta desarta,caci nici eu nu ma inteleg uneori pe mine insumi....
Trebuie sa ma cunosti...si trebuie sa iti spun cateva lucruri despre mine..Dar nu am sa-ti spun nimic din ceea ce am fost pana acum ceva vreme...Nu am sa-ti spun nimic despre trecutul meu cateodata atat de dureros..Nu.....acum eu am sa-si povestesc despre prezent...De fapt,am sa-ti povestesc despre ceea ce a inceput acum mai bine de doi ani..Am sa-ti povestesc despre...hm... renasterea sufletului meu...Despre gasirea motivatiei de a trai..Si despre regasirea motivatiei de a fi un om mai bun.....Am sa-ti povestesc despre cel care m-a facut sa imi doresc sa devin...altfel.Nu pentru mine...si nici pentru cei din jur.Numai pentru el....Pentru cel pe care l-am numit "ingerul"meu.Si caruia inca ii zic asa...si ii voi zice o viata...indiferent de ceea ce s-ar intampla.
Drag prieten necunoscut....Tu stii ce este dragostea? De fapt,toti stim..sau toti afirmam ca stim..Dar oare toti am simtit cu adevarat acea dragoste?Sau numai ne ascundem in spatele acestui cuvant?Si il repetam numai din convenienta...sau numai pentru ca cel caruia ii adresam acest cuvant sa il auda?Oh,drag prieten..eu vorbesc aici despre dragostea adevarata...Ceea care te patrunde in cele mai ascunse unghere ale sufletului...cea care te face sa zambesti din senin...cea care te face ca orice zi innourata sa fie o speranta pentru soarele care va rasari dupa aceea...Cea care te face ca orice rau care te atinge sa fie acoperit de speranta clipelor cei ii vor urma...Vorbesc despre...Vorbesc despre iubire..Vorbesc despre speranta..Si vorbesc despre durere. Despre durerea de a nu-l avea aproape...vorbesc despre noptile de singuratate ...si despre clipele atat de reci..in care ti-ai fi dorit sa-ti fie aproape...sa te cuprinda cu un cuvant...Sa te cuprinda cu o imbratisare....Sa te cuprinda cu un sarut....Cat de mult poti iubi pe cineva? Definitie...nu exista raspuns la asta intrebare..Pentru ca iubind pe cineva...iubind cu adevarat pe cineva....orizontul dragostei tale nu are limite..Nu poti da o limita infinitului...nu poti sa dai o limita absolutului....Cat de mult iubesc eu? Gandeste-te,drag prieten..Gandeste-te la ceva ce mintea nu poate cuprinde...Cerule,ce comparatie sa gasesc? Gandeste-te,drag prieten..gandeste-te la profunzimea abisului cosmic....Masoara infinitatea Universului...si poate vei gasi echivalentul pentru a cantari iubirea mea...Nu clatina din cap..si nu ridica din umeri,drag prieten..Pentru ca daca mi-ar fi spus mie cineva ca nu este posibil sa iubesti in asa fel...poate si eu as fi ras..si l-as fi socotit nebun pe acela.Dar e posibil,sa stii.Si e posibil sa iti doresti sa devii praf de stele si sa-i asterni covor de aur sub ai sai pasi..si e posibil sa iti doresti sa devii adiere de zefir si sa-i saruti obrazul...Si e posibil sa-ti doresti a fi strop de vant si sa-i patrunzi in rasuflare...Pentru ca atunci te vei contopi cu el..si atunci,tu vei exista ca parte a fiintei sale...si va mai conta ceva? Absolut nimic,pentru ca in acel moment..iti vei gasi raspunsul motivatiei tale de a trai.
Ti se par vorbe mari,drag necunoscut? Ti se par cuvinte fara sens? Atunci..atunci iti fac o urare...Iti doresc sa ajungi clipa in care vei simti ceea ce simt eu..Iti doresc sa ajungi clipa in care spunand "Te iubesc" ....cerul sa se deschida...soarele sa straluceasca de o mie de ori mai frumos....florile sa-ti zambeasca prin petale...si...si un nor sa-si amstece roua cu lacrimile tale de fericire...Pentru ca iubesti.si pentru ca tu crezi ca esti iubit.
Si..un sfat iti dau,drag prieten...sa nu te temi niciodata sa-i spui aste cuvinte...si sa nu te temi sa-l imbratisezi ori de cate ori il vezi...si sa nu te temi sa-i sorbi o rasuflare de pe buze...Arata-i toata dragostea ta...pentru ca el o merita...si pentru ca ar fi pacat sa nu faci acest lucru.Si incearca sa devii mai bun pentru el..Nu perfect...ci doar o picatura mai bun...Si..iti mai fac o urare...fie ca niciodata sa nu plangi gandind la un lucru...Gandind ca poate tu nu esti suficient de bun pentru el...Gandindu-te ca ai lipsuri...si nu il poti face implinit....Pentru ca te va durea mult mai mult gandul ca tu il vei face nefericit fiindu-i aproape si nereusind sa-i daruiesti tot ce ai vrea...si atunci...atunci poate vei dori sa pleci undeva departe...sa-l porti in suflet in continuare,sa-l iubesti pana cand vei inceta sa mai fii..sa incetezi sa mai traiesti ca om...sa incetezi sa mai fii tu...dar purtand in tine convingerea ca....l-ai iubit,il iubesti si il vei iubi mereu.
Atat...si inchei cu un gand al meu...indreptat catre el....
"Sarut aripile sufletului tau,Min Engel.Jeg elsker dig!".


Odense,2 octombrie 2002

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!