poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 564 .



Eu , El , si ...Ea
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [NobodysAngel ]

2007-05-24  |     | 



Ma trezesc inaintea ta in fiecare dimineata...Fac cafea la ibric ca nu-ti place aia la filtru.Intotdeauna uit de ea si se revarsa pe aragaz.Te trezesc si pe tine chiar daca stiu ca ma injuri.Ma intorc in bucatarie si incep sa sorb din cafea cu ochii atintiti pe pata neagra de pe aragaz unde vad monstrii , mormanuri si copii in scutece.
Vii si tu intr-un final si te grabesc spunadu-ti sa bei mai repede cafeau ca intarziem la servici si iar nu am platit chiria luna asta.Ma injuri iar si ma strigi pe numele ei.Raman blocata cu ceasca in mana langa chiuveta.Nici macar nu ai realiza ce-ai spus.
Plecam amandoi spre statia de autobuz.Te plictisesti si te iei primul taxi pe care il vezi..chair daca aia erau banii de tigari.
Vine si autobuzul.Am noroc si gasesc un loc liber.Cat de grabita e lumea..Imi vine sa plang..azi nu am chef sa ma abtin.Controlorul imi cere abonamentul dar se razgandeste.
A..uite si barul in care lucrez eu..
Sunt obosita si ma gandesc ca mi-ar face bine sa-ti aud vocea.Dar tu nu raspunzi..Ma intorc la treburile mele..
Ajung acasa dupa tine.Te gasesc la calculator vorbind cu ea..
E ziua ei si se simte singura..nu poti sa o lasi balta!
Nu zic nimic..ca nu am chef sa-ti aud pledoaria..
Nu zic nimic nici cand imi spui ca i-ai luat deja cadou si o sa mai amanam de platit chiria.
intru in baie.Aici pot sa plang.Nu mi se vad lacrimile din cauza apei de la dus..nici chiar eu nu-mi dau seama daca plang..
Ok ..trebuie sa mergem la ea sa-i dam cadoul...si sa nu ma imbrac cu bluza aia..insisti ..bine o sa o schimb.
Ma simt ca Iisus pe drumul spre rastignire..dar si el a plans..si pe el il durea..eu de ce n-as face-o..?
Apare ea in usa..e frumoasa..si e imbracata cu o bluza identica cu cea care tu ai insitat sa o schimb.Incep sa tremur ..ma intrebi daca mi-e frig..
Ce frumos zambesti!Arati ca un copil pe care mama il lasa sa se joace mai mult azi.
Ea ne serveste cafea..la ibric..ca asa iti place tie..
Si ..clachez..Ma ridic si alerg spre usa..spre strada ..spre nicaieri..
S-a facut tarziu si e atat de frig..nu mai pot respira de la atatea tigari..Vreau acasa..dar stiu ca acolo esti tu..si nu vreau sa te vad inca..mi-e frica de tine si de ea..
Mai bine raman aici..

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!