poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2478 .



CUGETÃRI
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Caesar Iulius ]

2007-05-05  |     | 



*La fiecare individ adevărul pur se află în subconștient. Trecerea acestuia de la acest nivel în conștient este, cel mai greoi, dificil sau nerealizabil proces.
27.03.2005
*Copilul de vârstă antepreșcolară percepe imaginile ce reprezintă diverse afecțiuni de natură patologică manifestate la adulți, la nivel individual, ca apoi, odată cu dezvoltarea și creșterea în vârstă să reușească a generaliza manifestarea acestora la grupuri de indivizi.
17.04.2005
*Pentru a fi dusă la bun sfârșit reacția dintre substanțele I și G a fost imperativ necesară prezența catalizatorului C – și pot afirma, cea mai importantă.
25.04.2005
*Trecerea din ziua de 23 Aprilie în 24 Aprilie 2005 a însemnat pentru mine ECHINOCÞIUL VIEÞII, evadarea din Lumea Virtuală, alimentată cu iluzii depresionante și pătrunderea în Lumea Reală inundată de fericire !
25.04.2005
*Am fost uniți de Adevăr și separați de Minciună !…
19.05.2005
*Majoritatea sinucigașilor folosesc în loc de piatra ce urmează a fi legată de gât, amintirile triste din viața lor!
03.05.2007
*Longevitatea ar putea fi definită ca o dilatare a spațiului pe o perioadă mai indelungată de timp în paralel cu dilatarea incontestabilă a timpului, sau întârzierea contractiei spațiului în raport cu dilatarea Timpului.
25.04.2006
*De ziua familiei, au sărbătorit doi ani de la divorț!
15.05.2007
*Să calci peste șerpi și peste scorpii fără a te lăsa ademenit în ritualul lor de împerechere!
30.05.2007
*Oricât s-ar strădui un ,,orb'' să ajute pe alt ,,orb'', să urmeze calea spre Adevăr, nu va reuși niciodată să ducă până la capăt această acțiune.
06.07.2007
*Femeile sunt mai deștepte prin intuiție decât prin definiție în comparație cu bărbații.
11.07.2007
*,,Indiferent cât de bogați sau de săraci avem părinții, cărei etnii aparțin sau ce culoare a pielii au, toți ne naștem egali, cel puțin fără a purta vreun articol vestimentar.’’
24.07.2007
•Cu cât te atașezi mai mult de cineva, cu atât momentul despărțirii de acea persoană va fi mai dificil, uneori chiar imposibil de depășit!
Vaslui, 05.09.2007
*Din nefericire există printre noi, persoane care sunt supărate pe Trecut, speriate de Viitor, iar Prezentul este o permanentă tortură a spiritului lor.
Vaslui 13.09.2007
*Mult mai odihnitoare și relaxantă este umbra norilor decât penumbra lăsată de proști.
Vaslui 20.09.2007
*Rafinamentul frumuseții fizice poate fi rezultatul distilării frumuseții spirituale.
Vaslui 20.09.2007
*Iureș: Auzind că la fier vechi s-au primit până și capace de canalizare, șine de cale fierată ș.a., până și Moartea era tentată să renunțe la coasa sa emblematică.
Vaslui, 06.02.2008

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!