poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3085 .



1.10 - Doamne, ajută necredinței mele!
personale [ ]
mesaje pe net

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [cristianas ]

2007-05-02  |     | 



- Doamne, ajută necredinței mele! De când am adus pe site mesajul că avem o eroare de interpretare a Bibliei ridicată la rang de doctrină- v-ați rugat vreodată lui Dumnezeu să vă lumineze prin Duhul Sfânt pentru a vedea dacă nu cumva Dumnezeu este prea mare ca să mențină iadul după Judecată?
Ce înseamnă Judecată?
“Exact ce-a spus Domnul Iisus Hristos în MATEI 25:31-46 - citește cu atenție versetul 41, și nu mai afirma aiureli în viitor.”- ioan teodor wrote
Domnul Iisus , vorbind în pilde- metaforic,
compară UN SINGUR SUFLET cu o turmă
de “oi” (proiecția dumnezeirii în noi)
și “capre” (proiecția rupturi- phtora- prin care a căzut întreaga lume).
Proiecția dumnezeirii din om- care determină faptele noastre bune- “omul nou” (“cei neprihăniți”- “oile”- din fiecare om) va merge în viața veșnică- zoen aionion (gr.)
- iar proiecția păcatului din om- care determină faptele noastre rele- “omul vechi” (“cei blestemați”- “caprele” din fiecare om) va merge în osândă veșnică- eis kolasin aionion.
Kolazo- înseamnă tăiere- în tăiere veșnică.
ce este păcat va fi tăiat veșnic din fiecare om.
Nu este nici un om în întregime”oaie”- nu este nici unul neprihănit...Romani 3.23
Nu este nici un om în întregime “capră” pentru că l-a răscumpărat Iisus.
Faptele bune nu le lucrez eu, ci Duhul Sfânt, harul care locuiește în mine
- faptele rele nu le fac eu, ci păcatul care locuiește în mine.
Tu, care citești, ca și mine - vei fi mântuit- dar nu în totalitate.
Numai o rămășiță din fiecare om se va ridica la cer- aceea care “s-a coborât din cer”- acea parte binecuvântată unde se sfințește Numele Domnului (chipul lui Hristos și asemănarea Duhului Sfânt), acea parte care a fost “hotărâtă mai dinainte” pentru mântuire, și care este “scrisă în cartea vieții”, și care se află pe “calea cea strâmtă”- “oile”, “pomii buni”, “peștii buni”, “grâul”, “fii luminii”, “copiii lui Dumnezeu” – “omul nou” din fiecare suflet (din supraconștient, din “Sfânta sfintelor”- din “inima templului” uman.
- Dar, cea mai mare parte din om- aceea unde locuiește păcatul, “hotărâtă mai dinainte pentru pierzare”, care “nu a fost scrisă în cartea vieții”, care se află pe “calea cea largă”- “caprele”, “pomii răi”, “peștii răi”, “neghina”, “fii întunericului”, “toți necredincioșii pământului” (pământ=om)- “omul vechi” din fiecare suflet (din conștient, “curtea de afară a templului”, din aparența iluzorie, de la “fața” omului)- acea parte blestemată din om - va merge în “focul veșnic”- va fi tăiată pentru totdeauna.
- nu este o Judecată între oameni- ci în interiorul fiecărui suflet.

“Cu siguranță, la Întrupare, Domnul nostru a luat asupra Lui natura umană, (dar El n-a încetat nici o clipă să fie și Dumnezeu Adevărat din Dumnezeu Adevărat” - șerban wrote
Evrei 2.16- căci El nu firea îngerilor a luat, ci firea sămânței lui Avraam- spune două lucruri:
- Iisus a venit pe pământ asumându-și natura umană- nu într-o natură îngerească- avea trup de om adevărat.
- Iisus și-a asumat natura umană luând-o în grijă.
EL nu a abandonat aceasta natură- Iată, Eu voi fi cu voi până la sfârșitul timpului- el a intrat si rămâne în însăși natura mea de om - ca să îndumnezeiască omul- theosis - ca să restaureze chipul dumnezeirii în natura umană.
- toți cei care au natură umană sunt acum în Hristos- într-un proces de omorâre a firii păcătoase și înviere a firii transfigurate.
El a vindecat însăși căderea adamică - toți cei care se aflau în starea de cădere- sunt acum în curs de vindecare.
Când acest proces se va desăvârși- natura umană nouă, transfigurată, “născută din nou”, îndumnezeită- va fi înălțată la cer.
Lumea întreagă (supusă deșertăciunii- phtorei) va fi eliberată și glorificată- va deveni ceruri noi și un pământ nou în care locuiește neprihănirea.

- și sper că am răspuns și fratelui ioan teodor- “vom deveni dumnezei???”
- NU este scris în Legea voastră - EU am zis:- Sunteți dumnezei?

“Cristina a dat un loc în care citim așa; când mă voi sui la Tatăl voi atrage pe toți oamenii.
Facem puțină gramatică și întrebăm. Pe care oameni? Sigur că se va răspunde: pe toți.
Dar asociat cu alt loc care spune că nimeni nu vine la Mine dacă nu este atras de Tatăl.
Atunci vom înțelege că îi va atrage Mântuitorul pe Toți aceia pe care Tatăl îi dă Lui... “– john S42 wrote
Răspuns- iar Tatăl VREA ca toți să se mântuiască.
Dumnezeul nostru FACE tot ce VREA.- NU este gând al LUI să nu ajungă faptă.
Fratele nelu, citând un cunoscător spune: “este mai bine pentru păcătos să se ducă în iad pentru veșnicie decât să fie trecut în neființă.”
- Lui Dumnezeu nu-i pare rău de darurile și de chemarea făcute- nu va trece în neființă nici o făptură pe care a chemat-o odată la existență.
- dar decât să fie trimis pentru eternitate în iad- este ceva mai bine pentru păcătos SÃ FIE VINDECAT de păcatul său- să fie făcut o făptură nouă, transfigurată.
Și dacă eu cred că este mai bine să fie vindecat- nu cred că sunt eu, ultimul păcătos de pe pământ, mai miloasă decât Domnul,
- Cred că El este Acela care are infinita iubire, milă și putere de a-i vindeca pe toți.
Dumnezeu nu face lucruri nedumnezeiești.
Noi, oamenii, pământești fiind, înțelegem pământește- când vom fi înduhovniciți- vom avea înțelesul dumnezeiesc al Scripturii- și vom iubi Venirea Domnului, nu vom mai emite ură împotriva lucrării divine.
Cu dragoste și cu certitudinea că fiecare om
va fi vindecat, eliberat, transfigurat și adus în Împărăție.
cristiana

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!