poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1797 .



Antichristul
personale [ ]
d-aia nu citesc ziare

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [nea fane ]

2007-04-20  |     | 



Am ascultat cu atenție discursurile din parlament care justificau suspendarea președintelui Băsescu al cărui fan n-am fost niciodată.
Am reținut din mai multe "argumente":
a) a fost dictator și scelerat(afirmație fără argumenție)
b) a încercat să distrugă biserica(a dat dosarele popilor la verificat) și școala(le-a spus elevilor să fie derbedei).
c) când a fost investit n-a luat binecuvântarea Patriarhului; astfel a atras asupra țării calamitațile naturale din 2005 și 2006.
N-am auzit până acum vreun jurnalist să remarce aceste "argumente" pentru suspendare.
Rușine!
După cum se vede la ultimul argument, Antichristul a fost demascat iar Cristian Tudor Popescu(cunoscut critic de film) n-a remarcat.
O imbecilitate ca asta, subliniată și arătată oamenilor care în majoritate n-au sesizat-o, ar putea dovedi mai mult decât am putea crede.
Pe vremea Caritasului într-un interviu televizat, patronul jocului a fost întrebat pe ce se bazează credința lui că jocul va continua. A răspuns că el este creștin ortodox. Dar dacă jocul ar cădea, au continuat reporterii să întrebe. Mă voi sinucide, a fost răspunsul celui ce și-a afirmat creștinismul cu două minute înainte.
Asta ar fi fost la vremea respectivă știrea ce ar fi trebuit să bântuie toate ziarele.
Au fost destule momente în istoria post-decembristă când personaje importante au afirmat orori asemănătoare.
Jurnaliștii probabil au scris poezii incasand bani ca mici jefuitori prin consiliile de administrație pe unde erau băgați de marii jefuitori, adevărații haiduci actuali care fură de la cei mulți și dau la cei puțini.

Poate mă înșel eu și a fost o maximă lipsă de cultură religioasă.
Minima mea cultură religioasă m-a împiedicat să joc la Caritas. Mai cred că definitoriu a fost și minimul de cunoștințe matematice(sănătate doamnei Borș, profa de mate din sc.gen.)
De minimul bunului simț ce să mai zic?

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!