poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1617 .



\"Nebunia \"sarbatorilor
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [antoermy ]

2007-04-06  |     | 



N-am iesit din casa de ceva vreme.Ciinele meu,Nick,a fost operat ,acum citeva saptamini. Zburdalnic,din fire,a "omis" ca are vreo douaj'de copci. S-a tot agitat in sus si-n jos ,pina cind operatia s-a deschis .L-am reoperat,si ,acum,iata-ma!!! cu domiciuliul ...fortat.
Nu-mi pare rau. Si asa sarbatorile nu mi-au spus niciodata,mai nimic.De cind ma stiu ,sarbatorile ,nu au fost,pentru mine, ,ca pentru toata lumea,un prilej de bucurie.Poate si pentru ca ,eu ,nu am stiut sa ma bucur de ele. De Anul Nou,vad oameni ,vecini ,"agitati" ,prin supermarket-uri,care mai de care, sa-si cumpere cit mai multa mincare ,haine,brazi,jucarii ,etc. Alearaga cu masina sau pe jos,cu taxi,ma rog,fiecare,functie de contul din banca ,cu hiper-sacose ,doldora.Vad munti de Coca-Cola in caruciorele arhiincarcate.O ,Doamne! Cit rau isi fac unii oameni ,singuri! Si-apoi se mai si pling cum ca au facut diabet.Sau mai stiu eu ce ,alceva.Gastrita.Mai nou,lumea ,se aprovizioneaza ,pentru orice eventualitate ,si cu multa Activia. Nu de alta dar...atentie la balonari!Dupa atita carnaraie ingurgitata,musai, un pansament.Si..ce alceva mai la moda decit...Activia.Am si aici o opinie ,oarecum ,separata de a multora dar,n-am s-o mai exprim. Nu de alta dar sa nu se creada ca sint optuza. Sau ca am ceva cu cei de la... ,si/sau cu cei de la...Danone,sau cu cei de la Coca-Cola.Doamne fereste! Nu .La Coca-Cola,le-am facut pe vremea lu' Ceasca,atita reclama(pe tricouri imprimate),incit acum,daca mi-ar rasplati ar cam trebui greutatea mea in aur.
De Sf.Pasti ,iarasi, alergatura! Supermarketurile sint arhipline. Sa te fereasca Sfintul,sa uiti ,cumva ,in ce sezon te afli, si sa mergi, din intimplare, sa cumperi ceva!Esti mincat! Te-ai asigurat de ceva timp(ore) pentru stat la coada la casa. Noroc cu Aspacardin-ul,care te face sa nu mai simti nimic.Parca-ar fi sfirsitul lumii! Doamne,de unde or avea oamenii acestia,semenii mei ,atita banet?Pentru kintalele de cumparaturi? Pe multi ii stiam atit de saraci,incit ,tocmai ma gindeam sa fac ,cu ei ,o milostenie ,si cind colo: hop!,in supermarket.Da .Caci ,cine se mai duce astazi in Matache Macelaru? Ce-i aia ?! Gata ! Azi ,mergem la ...super,hiper-market.Avem bani!Ce sa mai cautam noi in piata aia amarita de la Bucur Obor? Cum sa mai cumparam noi brinza de aia neomologata,de la tarani? Sau oua? Nu mai e de nasul nostru.De! Am intrat ,si noi ,in UE. Avem pretentii!
Doamne!!!Urasc sarbatorile! Acum mi-am dat seama si de ce.Nu-i mai pot vedea pe "sarmanii" ,semenii mei ,atit de greu munciti,de povara caruciorelor arhiincarcate cu tot soiul de "bunatati" pline de E-uri.Nu-i mai pot vedea,fara sa sufar.Doamne ai mila de ei! Si de mine!
Va las acum!Merg sa fac,si eu ,un lucru bun.Vopsesc oua.Asta-i singura mea grija de Sf.Pasti. Sa vopsesc oua.Rosii.Niciodata altfel.De ce? Habar n-am .Asa am vazut la mama ,asa fac.In rest nimic. Fac economie. Nu de alta dar n-ar avea rost sa ma omor cu cumparaturile.De ce-as cheltui banii? Primesc de Sarbatori ,atitea,incit nu am unde sa le mai pun.Si ,doar n-o sa maninc cu zece burti! Asa ca,profit de ocazie si fac economie.Sint vecinii mei atit de marinimosi ,de sarbatori ,incit ,aprope ca nu-i mai recunosc!!! Sa le tina Dumnezeu obiceiul!
Dispar,acum.Nu de alta dar am ,si eu ,ceva trebute .
Bucurii tuturor!,si...LUMINA-N SUFLET!


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!