poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2225 .



\"dezbracă-te\"
personale [ ]
drei Laura Irina Cosma

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [ponticus ]

2007-03-21  |     | 



Totuși nu ar fi trebuit să rămân în seara aceea la dânsa. Mă atrase prin simplitate și calm lăuntric, aveam să ne spunem multe și despărțirea ar fi fost incompatibilă cu farmecul serii, de aceea am rămas. Ne-am iubit cu patimă în tumultul unor atingeri corporale stimulatoare nu numai pentru tot cuprinsul pielii, ci și pentru ființa noastră interioară. Mă dorea și o doream. Am hotărât să uit totul pentru o noapte astfel ca să mă verific. Vroiam să știu dacă simt ceva pentru cealaltă, dacă e ceva care să mă atragă mai mult. Nu regretam nimic. Era primăvară și explozia hormonală era de neînvins. Seara trecută, cealaltă venise la mine și am dormit împreună. eram aproape sigur că destinul își hotărâse deja noul cuplu și mă pregăteam moral pentru întâlnirea cu părinții ei, făcând calcule financiare și privindu-mă din perspective paterne. Întâmplarea însă a fost destul de ispititoare și am rămas, (ce surpriză!) numai după o zi, să cuprind zonele ascunse ale ființei altei femei, mult mai dinamice și mai apreciabile. Vroiam să mă verific, să scap de calcule și griji care condiționau o plictiseală intuită. Am vorbit mult despre relațiile noastre anterioare și ne impresionam unul pe altul cu povestiri care mai de care, șocante, vesele, frumoase. Seara era romantică și ea a aprins câteva lumânări, apoi m-a rugat să-i fac un masaj pe spate. Mâinile îmi lunecau lin, înfiorând celulele. Îi atingeam, ca și cum din întâmplare sânii ascunși în albituri. Nu ezita să se apere cu dulci amenințări. Apoi s-a întors pe spate și am rămas un timp savurând surprizele corpului ei. Mă jucam cu sfârcurile sânilor ei, făcându-i să se contureze pe fundalul serii. Mâinile mele au mers mai departe, mai jos, mai adânc. În același timp hainele mele deveneau incomode și trebuiau să accept să mi le arunce la podea. Eram goi de orice sens ce ne-ar fi condiționat extazul depreciativ. Simțeam un fior mult mai puternic și datoria masculină nu-mi permitea să mă abat de la insistență. Mergeam înainte ca și cum cuceream o cetate. Într-un târziu, îmbrățișați până la refuz, respiram ușor aerul dimineții printre alte mirosuri degajate de corpurile noastre. Faptul fusese împlinit.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!