poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1198 .



Veșnicia nicăieri
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Lican Tropp ]

2007-03-19  |     | 





Unde mergem și de ce măsuram cu pasul, doar subconștientul poate răspunde.

Am presărat urma cu scrieri despre câți am fost, cine am fost, ce am făcut, ce am spus, cum ne-am descoperit (roșii, galbeni, albi și negrii), ce am inventat, ce am iubit și cât, iar printre toate astea am pus cruci neîntelesului, de te întrebi: Xcineva pe cine de cine protejează?
Deci. Avem o problemă. Răspunsul este nemulțumitor și se pune întrebarea: Ce este adevărat și ce este fals?
Au ejaculat multe minți luminate, într-o mie de moduri. Lung, subțire, puțin, stufos și partea comică este că de cele mai multe ori s-au găsit și aclamatori însetați care să le susțină potența. Ei sunt prezervativele aromate în care adunată istoria, a fost triată fără a se ține cont de consecințe. Mi-e teamă că ne repetăm, încercând să descoperim unde și când s-a produs scurtcircuitul. Înainte de Big-Bang ori după. Cert este că rețeaua la care suntem conectați are o sursă. Ai nevoie de mai mult, trebuie să ai drepturi. Să ai drepturi, trebuie să ajungi la Xcineva. Ca să ajungi, îți trebuie o cale. Calea înseamnă de fapt o magistrală. Aici se aleg informațiile. Ortodoxe, catolice ori de altă rânduială. Se procesează, calculează și stabilesc prioritățile societății în funcție de alegere. Apoi, dacă ai inițiativă, ea trebuie controlată. Altfel ești trecut la bug-uri. Și atunci drumul tău este al unui bit de unul singur. Adică ești degeaba pe acolo, fiindcă nimeni nu te bagă în seamă. Deci nimeni nu te urmează. Urgent antivirusul te pune în carantină, ca fiind destul de periculos pentru sistem, și ești trecut la statistici. Un inflamat de la care se ia.

Deci. Unde mergem și de ce măsurăm cu pasul, doar subconștientul poate răspunde. Cât o mai fi până la el?

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!