poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3823 .



Legea liniștii și ordinii publice III
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Seemis ]

2007-02-04  |     | 



In loc de nota, trec aici doua conturi de email : cel al Politiei comunitare Ploiesti : [email protected] si cel al Guvernului Romaniei : [email protected], in ideea ca cineva din Media doreste sa investigheze cazul.

ANEXA I

cabinet
gheorghe Sârbu
savant

Ploiesti, 30.12.2006


Catre,
Asociatia de proprietari
Bl.181B, sc.D,
Cosminele, Ploiesti


Prin prezenta, va informez : de joi, 01.12.2006, pe nisa unde sunt postate tevile de apa calda, apa rece, reziduuri menajere, curge apa, ceea ce in scurt timp va conduce la inundarea ap.62, proprietatea mea.
Va rog sa luati masuri in vederea remedierii defectiunilor aferente.
Va reamintesc:
- de pe data de 15.11.2006, ap.62 benefeciaza de termo-sistem, cu peretii placati cu polistiren,
- ap.62 este asigurat,
- ap.62 este proprietate privata.
Va rog sa priviti cu toata atentia problema ce semnalez, deoarece, dupa cum bine stiti, in urma inundatiei prelungite la care ap.62 a fost supus din anul 2000 pina in anul 2006, am fost nevoit sa schimb faianta din baie si bucatarie.
Va rog sa luati act de faptul: nu mai sunt dispus la concesii.
Prezenta tine loc de piesa probatorie.

Cu stima,

gheorghe Sarbu
--
Savant gheorghe Sarbu
website: http://www.sarbu.ro
telefon : 0728 768 888

Str.Cosminele, nr.17
Bl.181B, sc.D, ap.62 parter
Cod 100256 Ploiesti

ANEXA a II-a

cabinet
gheorghe Sârbu
savant

Ploiesti, 03.01. 2007

Catre,
Asociatia de proprietari
Bl.181B, sc.D, Cosminele, Ploiesti

Prin prezenta, va aduc la cunostinta: a) familia mea nu a putut sa petreaca prima zi de Craciun datorita concursului de aparate audio-vizuale, date la volum maxim; protagonisti: ap.61, 68 si 76 sc.D, respectiv, ap.43, 44 sc.C, si b) si nici Revelionul ; protagonist ap.61.
Va imaginati la ce volum au putut fi date aparatele audio-vizuale, incit familia mea, ca sa poata sta in ap.62 proprietate, a fost nevoita sa se foloseasca de dopuri pentru urechi; dar, sunt sigur ca sunteti in tema, cita vreme locuiti pe aceeasi scara cu subsemnatul.
Subliniez: ap.62 proprietatea mea este antifonat.
Martori:
- lucratorii de politie de la dispeceratul politiei comunitare,
- CD –inregistrare pe pc,
- proprietara ap.61, pe care am implorat-o sa scada volumul sursei muzicale la cote rezonabile.
Si, ca sa fie tacimul complet, cind nu sunt date aparatele audio-vizuale la volum maxim, dinspre protagonistii suscitati vin tot felul de zgomote: de la lovire de obiecte contondente, ritm de manele tinut cu picioarele si miinile, pina la chiuituri, insotite de bile metalice tirite pe gresie, respectiv, pe ciment, linoleum sau parchet.
Va rog sa luati masuri pentru stoparea acestei stari de lucruri, cu program de functionare non-stop, dupa cum bine stiti, si care treneaza de foarte multi ani.
Este adevarat, a fost Craciunul, dar si pentru familia mea a fost Craciunul.
Este adevarat, a fost Revelionul, dar si pentru familia mea a fost Revelionul.
Starea de lucruri care vizeaza Legea Linistii si Ordinii Publice, respectiv, Normele de convietuire la bloc, se prezinta la fel ca si cu 10 (zece) luni in urma, la fel ca si cu 4 (patru) ani in urma, la fel ca si cu 25 (douazecisicinci) ani in urma , diferenta constind in diversificarea zgomotelor, dar si in faptul ca, in prezent, acestea sunt mult sofisticate ; de pilda, susurul apei care curge in cada ap.68, sc.D ajunge in apartamentul meu, intre orele 10 :30 – 12 :00 PM ca un vuiet de tevi hodorogite ; de pilda, harmalaie cu vocile ridicate pina la tipete: ap.43, ap.44 sc.C, respectiv, ap.61, ap.68 sc.D, cind pe rind, cind simultan .
Romania, de la 1 ianuarie 2007, este membra UE; drept consecinta, si membrii familiei mele sunt membri UE ; spun astfel ca, daca nu se solutioneaza cazul, ma voi adresa UE.
Rog masuri cu caracter permanent.
Prezenta tine loc de piesa probatorie.

Cu stima,

gheorghe Sarbu


cabinet
gheorghe Sârbu
savant
Ploiesti, 26 .01. 2007

Catre,
Politia Comunitara Ploiesti

Stimata Dna Director Carmen Daniela Gheorghe,

NOTA : astept raspuns la adresa nr.XXIX/16.06 -09 -11- 2006, emisa de Parlamentul Romaniei Senat, cit si la adresa nr. 20132 din 21 .11. 2006, trimise Dvs. de IPJ Prahova.

Din luna febr. 2006, Politia Comunitara Ploiesti, ba si Politia 3 Vest Ploiesti, inclusiv IPJ Prahova, cu ani buni inainte, sunt la curent cu incalcarile Legii Linistii si ordinii publice si Normelor de convietuire la bloc, executate de unii dintre membrii Asociatiei de proprietari sc.D, respectiv, sc.C, bloc 181B, incalcari de legi care ma vizeaza in mod direct, fara sa se aplice unuia dintre protagonisti vreo sanctiune.
Dovezi: batatorul pt. covoare pe pozitie, ghena pe pozitie, ba, mai aproape de intrarea pe casa scarii D cu niste metri buni, WC-uri subsol nefunctionale pe pozitie, fotbal sc.C pe pozitie, ca si la data Procesului Verbal din 07.02.2006, intocmit de Pol.Com.Ploiesti.
Intrucit starea de lucruri ce tot semnalez s-a agravat, astfel incit a capatat caracter de sine statator, ma aduce in postura gasirii de solutii extreme: darea in judecata a Statului Roman sau a solicitarii de Azil Politic; va rog, cit nu este prea tirziu, sa luati masurile prevazute de Lege in vederea respectarii Constitutiei Romaniei cu privire la Garantarea Proprietatii.
Evident, pot trimite petitie la compartimentul Parlamentului European, care se ocupa cu solutionarea unor astfel de probleme sociale si/sau de incalcarea drepturilor omului; sper sa nu fiu nevoit..
Convins ca, de data aceasta veti cerceta si analiza toate aspectele cunoscute de Dvs.din petitiile noastre anterioare, cit si din cele cuprinse in ANEXA I si ANEXA a II-a alaturate prezentei (dovezi palpabile sunt de gasit si in dosar nr. 1571/ 2004 si nr. 898/ 2004 Judecatoria Ploiesti), va multumesc anticipat.

Cu stima,

gheorghe Sarbu
--
Savant gheorghe Sarbu
website: http://www.sarbu.ro
telefon : 0728 768 888

Str.Cosminele, nr.17
Bl.181B, sc.D, ap.62 parter
Cod 100256 Ploiesti

cabinet
gheorghe Sârbu
savant
Ploiesti, 01.02.2007

Catre,
Politia comunitara Ploiesti

Stimata Dna Director Carmen Daniela Gheorghe,

revin asupra emailului nostru datat 1/26/2007 10:17 AM
trimis Dvs. si prin posta, la aceeasi data.

Astazi, 01.02.2007, nu am putut sa primesc mai multi bolnavi care s-au prezentat la cabinetul meu sa-i consult si sa le prescriu medicamentatia necesara vindecarii afectiunilor terminale de care sufera, deoarece:
a) in ap.68, muzica data la volum maxim,
b) dupa-amiaza, Florescu Gilda se gasea la serviciu, iar fiica acesteia si-a invitat prietenii si au facut un vacarm greu de descris, inimaginabil,
c) zilnic, lucrurile se petrec asa: cind mama ei este acasa, muzica la volum maxim este data de mama ei; cind mama ei este la serviciu, fiica isi invita prietenii si discoteca adhoc improvizata incepe sa se deruleze.
Precizez: bolnavii respectivi poseda bilet de trimitere emis de medic.
Precizez: bolnavii respectivi s-au pronuntat in sensul ca se vor adresa Ministerului Sanatatii din Romania, dar si forurilor UE.
Precizez: am sunat la dispeceratul Politiei comunitare Ploiesti. La nici trei minute dupa ce am pus receptorul in furca, tinerii care umpleau ap.68 au parasit locatia, bulucindu-se, ceea ce ma determina sa trag concluzia: Politia comunitara Ploiesti dirijeaza bataia de joc careia ii sunt supus. Altfel, cum se explica factorul: nici unul dintre cei care incalca Legea Linistii si Ordinii Publice nu a fost sanctionat.
Precizez: noaptea nu ma pot odihni tot datorita zgomotelor care navalesc in apartamentul meu proprietate si antifonat.
Precizez: in aceste conditii imi desfasor activitatea de cercetare aplicata.
Precizez: am sub observatie clinica foarte multi bolnavi diagnosticati cu afectiuni terminale: cancer, hematom pe creier, insuficienta renala s.a., de care nu pot sa ma ocup in vederea recuperarii lor datorita starii de lucruri cunoscuta de Dvs.
Daca nici miine nu pot consulta si lua sub observatie clinica bolnavii pe care nu am putut sa-i vad astazi si starea sanatatii lor se agraveaza, cit si, daca nu pot sa ma ocup de bolnavii pe care ii am sub observatie clinica in conditii normale si civilizate si profesionale, intru redobindirea sanatatii acestora, Politia comunitara Ploiesti ramine direct raspunzatoare.

Sper sa tratati cu simt de raspundere cele de mai sus,

gheorghe Sârbu

cabinet
gheorghe Sarbu
savant

Ploiesti, 02.02.2007

Catre,
Politia comunitara Ploiesti

Stimata Dna Director Carmen Daniela Gheorghe,

pe data de 7 febr.2007 se implineste un an, interval de timp in care Politia comunitara Ploiesti nu a luat, efectiv, nicio masura pentru solutionarea cazului meu.

1.- In situatia in care Politia Comunitara Ploiesti, nici in urmatoarele 72 de ore nu intreprinde nimic legal pentru ca subsemnatul sa poata sa-si vada de activitatea de cercetare aplicata in conditii civilizate, conform cu Normele UE, voi trimite petitie la UE.

2.- Situatia total dezonoranta pentru statutul meu de om de stiinta, cu care ma confrunt, exprima destul de clar faptul ca sunt persecutat politic.
Drept consecinta, voi solicita azil politic.

3.- Intrucit imi sunt incalcate cele mai elementare drepturi, voi actiona in judecata Statul Roman.

De Dvs., respectiv, de unitatea de politie pe care o conduceti, depind demersurile mele viitoare.

Hotarit, al Dvs.,

gheorghe Sarbu
--

Savant gheorghe Sarbu
Website: http://www.sarbu.ro
Telefon : 0728 768 888

Str.Cosminele, nr. 17
Bl.181B, sc.D, ap.62, parter
Cod 100256 Ploiesti


cabinet
gheorghe Sarbu
savant

Ploiesti, 04.02.2007

Catre,
Politia comunitara Ploiesti

Stimata Dna Director Carmen Daniela Gheorghe,

revin asupra emailului meu, datat 2/2/2007 9 :12 PM, trimis si Dlui Prim Ministru Calin Popescu Tariceanu.

Nici in noaptea dinspre 3 spre 4 febr.2007, eu si sotia nu am putut dormi pe perimetrul proprietatii noastre, datorita :
1.- petrecere pe casa scarii D parter, a tinerilor din cvartalul Vest,
2.- dupa ora 10 PM, discoteca la ap.43 sc.C, care a tinut pina in zori,
3.- ritmul muzicii date la volum maxim ap.43 sc.C, tinut cu obiecte contondente din ap.68, sc.D.
In aceste conditii, nu am putut dormi nici pe hol, nici in bucatarie, nici in baie, cit despre dormitor si sufragerie, nici vorba. Cu ap.43 sc.C ma invecinez la Nord, cu casa scarii la Sud, iar ap.68 sc.D este situat deasupra ap.62, proprietatea noastra.

Am intentionat sa sun la dispeceratul politiei comunitare, dar am renuntat. Motivul? Lipsa totala de interes pe care institutia ce conduceti o manifesta fata de contribuabilul onest.

Ar trebui sa trimit petitie Dlui Primar al Municipiului Ploiesti, ing. Emil Calota - in speta, dar la ce folos, cita vreme Domnia Sa nu raspunde in termen de 30 de zile conform Legii la petitiile ce-i parvin de la contribuabili ; dar, ce zic eu, Domnia Sa nu raspunde defel ; ex.: petitia mea inregistrata sub nr. 00363 din 10 Ianuarie 2006.

In aceasta stare de lucruri, care dainuie de peste 25 de ani, ce ma sfatuiti ? Sa pun mina pe topor si sa-mi fac dreptate singur, sa fac greva foamei sau sa ma sinucid ? Avem un precedent in Ploiesti: poetul Ion Stratan.

Va rog sa deliberati,

gheorghe Sarbu
poet, savant, filosof, pictor




.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!