poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 908 .



Stropi De Lacrimi
personale [ Gânduri ]
Stropi De Lacrimi

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Cristian_me ]

2006-11-04  |     | 



(*)Pic...pic..pic...pic..pic...pic..pic....

-Nu....deci eu nu mai suport picaturile astea de ploaie ce cad incontinuu pe pervazul meu,nu pot nici macar sa dorm! Ma duc sa vad ce este cu ploaia asta....m-a zapacit....ma umple de nervi..

Am deschis geamul....si am dat drumul la muzica....era o piesa lenta....imi zic:Ce faina este!

Ma uit pe geam...si vad ca afara ploua atat de rau...iar parca intreaga natura rezona impreuna cu ploaia....am privit mai atent crengile copaciilor....si eram uimit...se miscau in ritmul melodiei pe care o ascultam....parca dansau....si marele dirijor....coregraf...vantul...stia de fiecare data cum sa sufle pentru ca dansul sa fie unul minunat!

Mi-am luat repede o camasa pe mine peste tricou....am infascat cheia....am inchis usa de la intrare si am coborat....am iesit grabit din bloc....si m-am oprit in mijlocul strazii....uitandu-ma sa nu vina vreo masina...dar nu era nici tipenie de masina sau de om.Imi zic:-Normal...cine ar fi nebun sa iasa pe ploaia asta afara....si am inceput sa rad....

Fericit...am inceput sa alerg prin ploaie si sa cand o melodie....m-am oprit din cantat...am ridicat ochii spre cer....dar i-am inchis imediat...pentru ca stropii de ploaie imi cadeau in ochi...am ramas cu fata ridicata spre cer....si am strigat:DOMNULE VANT VREAU SI EU SA DANSEZ .....INVATA-MA.....CARE SUNT PRIMII PASI?

Eram trist....viata mea...era cam complicata.....aveam multe lucruri...dar nu aveam ceva...ceva care imi lipsea...dragostea....

Am inceput sa alerg din nou...si ma uitam in jur sa nu ma vada cineva....cum alerg ca un nebun....am inceput din nou sa rad...cantand:"I BELIVE I CAN FLY"

In fuga mea nebuna...pe starzile inundate de atata apa cazuta din cer...m-am impiedicat...am cazut...si am ramas 5 minunte cazut intr-o balta....am incercat sa ma ridic...dar nu puteam...am incercat din nou...dar parca ceva ma tintuise acolo...iar ploaia aceea draguta..nu imi mai parea asa draguta....pentru ca incepuse sa ploua de doua ori mai tare....am inceput sa strig:-AJUTOR...ESTE CINEVA SA MA AJUTE??HEIIIIIIII.....NU MA AUDE NIMENI???

Nu....nu era nimeni....observ cum o dara rosie de apa se scurge inaintea mea...ma uit speriat si observ ca piciorul meu....era facut zdrente...-CEEEE? DECI,NU SE POATE...Imi zic...NU E REAL...ACUM AM SI PICIORUL RANIT....VAII...CINE M-A PUS SA IES LA PLIMBARE PRIN PLOAIE?

Vad in zare prin ploaia care cadea necontenit...vad cum niste pasi se indreapta spre mine....imi zic:-YUPIII......IN SFARSIT CINEVA! Si strig:- HEIIIIII......AJUTA-MA....

Dar pasii aceia....parca se oprisera....si strig din nou:HEIIII...TU.....NU AUZI VINO SI AJUTA-MA ..CRED CA MI-AM RUPT PICIORUL.....

Dar nu inanta spre mine.....insa am auzit un glas....VINO TU SPRE MINE?

Am strigat: -NU INTELEGI NU MA POT MISCA?

-VINO......

-NU POT...NU POT NICI SA MA RIDIC....

-VINO......

Incepusem sa-mi pierd rabdarea...am inceput sa ma uit in jur dupa alta persoana in speranta ca voi gasi pe alcineva....am vazut ca nu pot sa o scot la capat cu persoana dinaintea mea.

-NU VI?

Eram cazut..piciorul rupt...ud de atata ploaie cazuta pe mine.....iar acum...eu trebuia sa ajung la aceea pesoana.....care dupa voce mai era si o fata...imi zic:DAR EA NU VEDE CA SUNT CAZUT ...RANIT....DOAMNE...CE OAMENI...ESTE RAU SA FII SINGUR...SI NIMENI SA NU FIE LANGA TINE....

- EU TE ASTEPT(Aud din nou glasul din departare)

Asa cazut ma uit la aceea silueta care statea infata mea....si eram uimit...nici macar nu se clintise....ma intrebam...daca nu cumva ii este frig.....pentru ca nu avea umbrela....si stea de 10 min acolo in ploaie...fara sa se miste...

-VINO.....

Privesc aceea silutea...si dintr-o data o vad cum.....se lasa in jos....si cade la pamant....eram socat...era cazuta la fel ca mine...intinsa pe cimentul rece si ploaia cazand peste ea...

Incep sa o strig: - ESTI BINE.....HEIIII......MA AUZI!

O aud cum plange....

- VINO....

Mi-am ridicat capul ...am privit cerul intunecat.....si incepusem sa urlu...ca ploaia acesta nu se mai oprea...am strigat....cat am putut de tare:-AJJJUUUNNNGEEEEE....INCETEAZA ODATA PLOAIE BLESTEMATA!

-TE ROG....VINO.....(Aud din nou glasul celei din departare...care mi se parea ca era mai incet acum....)

- VINO.

Mi-am adunat toate fortele...m-am ridicat pe coate si am inceput sa ianintez....prin ploaia rece si prin toata aceea apa.....am incercat sa ma ridic in picioare dar piciorul meu era terminat...am observat ca aveam chiar si o gaura in el...din care se scurgea sangele...

-VINO....VINO...

Mi-am sprijinit coatele de asfaltul rece,si am inceput sa ma tarasc spre ea....am inaintat ceva...dar am cazut din nou....de oboseala....incepusem sa nu-mi mai simt bratele...iar cand mi-am atins coatele....am simtit o durerea ingrozitoare....

-AM NEVOIE DE......(Se auzea vocea din departare....)

Am inceput sa ma sprijin de maini si sa continuu sa merg...drumul imi parea atat de lung...si eu nu intelegeam..de ce nu a venit ea...Ma dureau ingrozitor inchieturile mainilor....am inceput sa urlu de durere....iar blestemata de ploie nu se mai oprea....

Am strigat: -ESTI BINE?? Dar nu am primit nici un raspuns....

-TREBUIE SA AJUNG LA EA...DACA S-A INTAMPLAT CEVA.....

Am continuat sa inaintez...iar drumul mi se parea din ce in ce mai greu....nu-mi mai simteam picioarele...iar sa ma mai sprijin de coate nu mai putem ...erau julite...si se vedea carnea...imi venea sa lesin...m-am incurajat singur...si am spus:NUUU...TREBUIE SA AJUNG LA EA....

Am inceput sa inaintez tarandu-am cand pe burta cand ma ridicam in podul palmelor si inaintam....am inceput sa vad silueta....era cazuta cu fata in sus...iar ploaia cred ca Ii invinetise fata....

-MAI AM PUTIN...SI VIN....

Am ajuns langa ea...am privit-o...era atat de cereasca....am inceput sa plang...intrebandu-ma .....CE CAUTA AICI....CINE ESTE? SI...CE FAC ACUM...CUM O AJUT...

Am inceput sa o scutur ---sa incerc sa o fac sa se trezeasca,insa nimic...nu reactiona la nimic....am cazut cu fata in pamant....eram atat de slabit...am inceput sa ma rog...intrebandu-ma ce sa fac....Mi-am ridicat fata din pamant...si am vazut la 1 metru de mine un lemn mare...si mi-a venit in minte o idee....am inceput sa ma tarasc spre lemn....l-am apucat cu mana....si am incercat sa-l rup....era tare...iar eu nu mai aveam forta in maini...am luat o piatra ascutita care am gasit-o langa mine...si am inceput sa lovesc lemnul cu furie...incercand sa-i fac un punct slab si sa-l rup pentru ca era prea mare....

Am stat 10 minute si am lovit lemnul acela ...mi s-a parut o vesnicie....si in sfarsit a cedat....Mi-am dat jos camasa de pe mine....si am rupt-o in trei bucati....am ridicat jumatatea de lemn...si m-am prins cu amandoua mainile de el....si am incercat sa ma ridic.....dar simteam ca mainiile mele nu ma vor ajuta...si nu aveam nici macar forta sa-mi folosesc picioarele...decat unul...celalalt ma durea ingrozitor de fiecare data cand il miscam...bine macar ca sangele incetase sa mai curga....mi-am incordat toti muschii...si cu ultimele puteri sprijinindu-ma pe singurul picior sanatos...am reusit sa ma ridic in picioare....dar fiind in picioare...am simtit o durere ingrozitore ...parca cineva imi aruncase zeci de cutite in picioare si maini....am urlat atat de tare ...cum nu urlasem niciodata in viata mea....MAAAAAAAAA DDDDOOOOOOOAAAAARRRRREEEEEEEE........NUUUU MAAAIIII PPPOOOOTTTT!

Din cauza durerii am inceput sa plang atat de tare.....lacrimile calzi care se amestecau cu recile picaturi de ploaie.

Am luat lemnul....l-am pus de piciorul meu cel ranit...am luat o bucata din frumoasa mea camasa...care acum era doar o zdreanta...si am legat lemnul de piciorul meu....in acel moment am simtit o durerea atat de ingrozitoare incat am simtit cum intreg pamantul se prabuseste peste mine....am reusit si tot asa facand si cu celalta bucata...am legat-o de picior...si mi-am creat o carja....acum piciorul meu se sprijinea...de aceste 2 bucati de lemn.....am inceput sa pasesc catre aceea finta care nu se mai trezise...si ploaia rece continua sa o loveasca cu ura...am ajuns langa ea...chipul ei parea atat de ceresc si totusi atat de trist....mi-am pus genunghiul la pamant ...am apucat-o de maini...si am ridicat-o incet in sus....i-am pus mainile de gatul mea...iar dupa aceea...am luat-o in bratele mele...am ramas surprins....ca mai puteam sa ridic ceva....dar vedeam...cum picaturi de sange curgeau din ranile mele care le aveam pe maini....am inceput sa inaintez prin ploia rece ....iar fieacre pas care il faceam mi se parea cel mai groaznic lucru....imi taram piciorul zdrobit dupa mine....si ma imbarbata chipul celei care statea in bratele mele....ma indragostisem de acel chip....de ea...

Am continuat sa inaintez.....si am mers...am mers....am mers.....simteam ca nu mai pot pasii inainte.....si deodata....vad in zare o lumina...... de la fereastra unei case...parca....asta imi dete putere....continuu sa merg.....si dupa 20 de minute de mers...ajung la usa acelei case....o asez jos....ma uit la chipul ei....si cu ultimele puteri strig:AJJJJUUUTOOORRR....Si lovesc usa cu pumnul....si cad jos sleit....lesinand....

.......................Ma doare ingrozitor capul...deschid ochii..si vad lumina soarelui....iar eu ma aflam intr-un pat....lumina soarelui ma deranjeaza....cu ochii intredeschisi ..strig...UNDE SUNT!

Imi ridic ....privirea ...si cineva statea pe pat...langa mine...dar nu puteam sa deslusesc cine este....am incercat sa ridic mana...dar in acel moment am simtit o durere ingrozitoare...

Am intrebat: -CINE ESTI TU......IMI PARE RAU DAR NU POT SA TE VAD...MA DERANJEAZA TARE RAU LUMINA....

-CINE SUNT?

- DA...CINE?

Am incercat sa fortez sa deschid ochii...dar....de fiecare data cand deschideam....lacrimau...si trebuia sa-i inchid din nou....

-EU SUNT EU.......

Si mi-a luat mana mea ranita in mana ei atat de calda.....si mi-a spus:

-.....IAR TU ESTI INGERUL MEU.....

- ADICA...TU ....TU...TU ESTI....

-DA EU SUNT.....

Mi-am deschis ochii si am recuoscut chipul acela ceresc.....si printre lacrimi de fericire...i-am spus:

- TE IUBESC!

Si am intrebat-o din nou...dar de ce......de ce nu ai venit cand te-am strigat:

-DE CE? PENTRU CA EU TE STIAM,ITI STIAM INIMA....SI TE IUBEAM....SI AM VRUT SA VAD....DACA VEI LUPTA SA MA SALVEZI....AM VENIT ACOLO...SI AM STAT IN PLOAIE...DAR SE PARE CA AM LESINAT...IMI PARE RAU NU AM VRUT SA FIE ASA...AM VRUT DOAR SA VAD DACA VEI VENI PANA LA MINE.....DAR ACUM SUNT SIGURA.....CA TU MA ....IUBESTI......ITI MULTUMESC....

Nu ma puteam oprii din plans.....si nu-mi venea sa cred ca tot ceea ce se intampla este realitate....imi simteam capul atat de greu...si ma simteam atat de obosit.....si am cazut intr-un somn linistit!

-DORMI INGERUL MEU.....TE IUBESC.......!!!



(*)~Aceasta scena nu este reala...nimic din ce este scris aici nu s-a intamplat...."




.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!