poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2763 .



Looking for a job!
personale [ ]
Scrisoare pentru Laurențiu Orășanu, la anunțul de căutare de colaboratori din Dicționar Geto-Dacic 24

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [mariada ]

2006-10-21  |     | 



Subsemnata Scoasădincirculație, însă cu rude și propteli la Institutul Numădaubătută doresc să intru în colectivul dumneavoastră și mă înscriu cu prezenta biografie la examen.
1 –nu am cunoștințe de limbă solide, însă promit să iau meditații, ba chiar acum mă folosesc de prezenta pentru căutare, exclus femei și fumători.
2-dosarul meu s-a pătat în clasa I pentru că mama punea întotdeauna lângă el pâinea cu marmeladă și a fost pierdut în timpul orei de biologie în clasa a V-a când a fugit un câine cu el în coadă.
3. biografia: m-am născut de 4 kile, normală, însă pe parcurs lucrurile s-au schimbat; cu gura strâmbă, de aceea gândurile cu care am venit pe lume ies modificate la pronunțare, mai ales în limbi străine, am crescut mai mult pe stradă, am fost șefa departamentului Furturi de cireșe, specialistă în Săritul gardului, specialitate în care mi-am luat doctoratul de curând, am rămas sub 1,60 m; am alergat la școală după toți băieții și n-am prins niciunul, când m-am oprit au început ei să alerge după mine și în ultimul timp am devenit atletă, experiență în câmpul muncii nu prea am pentru că mă piteam sub o tufă și citeam în timp ce toți ceilalți terminau de săpat, până îmi trecea mie durerea de burtă. Am fost gimnastă și campioană națională la tras cu pușca după cai verzi pe pereți și tras cu ochiul, unde am obținut și niște premii, la întâlniri n-am fost respinsă niciodată pentru că băieții se temeau de mine, notorietatea mea de pisică(mâța blândă zgârie rău) fiind răspândită pe un perimetru de câteva poște. Vaccinată am fost de toate cu excepția cheltuitului peste măsură, am absolvit dreptul și mă gândesc serios acum să termin și stângul ca să-mi echilibrez cât de cât ramele de pe peretele din birou, nu mă întrebați de rezultate pentru că la toate interviurile de până acum nimeni nu s-a uitat la asta, am obținut numai cu abilitatea de a domina pe cel din fața mea, mărimea sânilor, fustei și nu a notei 10 la licență. Proprietățile le-am pierdut de câte ori m-am mutat pentru că erau greu de cărat cu mine, lichidități de obicei nu țin în casă, de câte ori mi-e sete mă duc la supermarket, iar rudele mele din străinătate sunt sărace.
Dacă mai e nevoie de completări mă găsiți după cum urmează pentru că încă nu mi-am dat demisia din funcția de președintă a Coategoale Inc. unde lucrez de la 6-10 am, Taiefrunzălacâini Inc. de la 10am la 2pm unde sunt parteneră cu 51%din acțiuni, iar de la 6pm până de obicei nu știu când, lucrez pentru guvernul american, fac diferite mișcări în culise. Cu stimă, sper în curând,
Pusaîncirculație.



.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!