poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1527 .



Gânduri
personale [ ]
(pentru tine)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [o oarecare ]

2006-09-20  |     | 



Chiar dacă în jurul tău e iarnă tu să-ți închipui că ești în mijlocul fierbinte al verii și să te străduiești să nu simți răceala de care ești înconjurat. Și atunci totul va fi bine. În cele din urmă vei simți căldura pentru că nimic nu e absolut, totul e relativ. Fiecare experiență din viața ta semnifică ceva pentru tine în exclusivitate. Dacă o povestești oricui riști să o pierzi. Să-i pierzi amintirea… Și amintirea este tot ce-ți mai rămâne atunci când tâmplele îți vor fi albe… Nu-mi pasă de ceea ce vei spune sau vei face. Știu doar că fiecare om este în exclusivitate preocupat de propria persoană. Și fiecare dintre noi este orb în felul lui. Uneori iubim iluzia pe care am creat-o sau pe care ne-o imaginăm și uităm că realitatea este alta. Ceea ce vreau să-ți spun este că ai nevoie de iluzia aceea poate mai mult decât îți imaginezi. Ai nevoie să-ți imaginezi că ești iubit într-un anume fel pentru că altfel nu mai ai puterea să treci mai departe. Ai nevoie să-ți imaginezi că oamenii au o anumită părere despre tine pentru că altfel nu ai mai vorbi cu nimeni, niciodată. Ai nevoie să-ți imaginezi lumea ta interioară într-un anume fel, ceea ce nu-ți poate lua nimeni, oricât s-ar strădui. Tu ești așa cum vrei tu să fii, nu cum te construiesc alții! E problema lor, să și-o rezolve! Și dacă nu te cunosc suficient e irelevant pentru tine.
Dar tot ce-ți pot spune este: nu lovi în cei de lângă tine, nu le distruge personalitatea și visurile, nu ai nici un drept. Ai tot dreptul din lume să te schimbi pe tine. Ești singura persoană pe care o poți schimba. Iar dacă viața ta nu a fost și nu va fi numai flori de câmp să nu plângi. Luptă în continuare și vei învinge. Uneori te vei învinge pe tine. Aceea este adevărata victorie!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!