poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1438 .



Ceai de menta
personale [ ]
Verde

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [aideen ]

2006-08-12  |     | 



Daca dorm frunzele de menta in oglindirea unei clipe in tremurul ochilor tai inseamna ca se nasc povesti cu zane si eroi personificati de gandul tau printre lacrimi. Iar atunci cand prin urechile timpului trec cerceii noptii parca a mai rasarit o umbra printre nesfarsitele intrebari ce nu ne lasa ragaz. Te vreau de undeva dintre amintiri sau poate din vise sfaramate sa gasim rime pentru florile care-si au prins radacinile de cer si pentru copacii care dorm intre ferestrele inchise ale sperantei.Nu te gasesc si glasul care te cheama e atat de rece si nemiscat incat pare ca vrea sa te atinga fara voie intr-o noapte fierbinte de mai. Cum e sa dormi in asternuturi de sticla , in culcus de portelan al fotografiilor invechite? Cum e sa te inalti in fiecare noapte zece metri si sa privesti peste capete de oameni? Daca ar bate un extraterestru la tine la usa i-ai deschide oare in pijamaua albastra si l-ai pofti la o cafea sau un pahar cu ceai de menta? Mi-e greu sa cred ca ai deveni tovaras de poker cu un omulet verde...nu te gandesti oare ca ai pierde? E usor pentru tine sa-i povestesti despre Marea Neagra si despre legendele romanilor dar tu ai vrea sa afli tainele vietii lor? Esti numai albastru pe balconul lipsit de plante cataratoare si parca astepti o poezie sau un descantec sa te faca sa reactionezi rosu sau poate verde ca omuletul de pe fotoliul din sufragerie.
Cand noaptea o sa iti mangaie palmele obosite si talpile grele sa stii ca o sa cazi peste linistea pe care nu ai banuit ca o ascund miile de licurici ce lumineaza corturile turistilor din camping. Ti-e dor de mine sau te plictisesc cu degetele mele tacute ce se trec peste genunchii tai stransi intr-o legatura de dorinta pentru ceva ce nu ai cum sa ai...Ridica-ti privirea obosita si asemenea unei albine strange polenul si devino zeu din prabusiri de credinta si din iluzii nesfarsite. Si-apoi ia-ma de mana sa ne imbatam cu parfum de menta.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!