poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2429 .



in atentia \"poetului consacrat\"
personale [ ]
pentru colegii de pe poezie.ro cât si in in atentia editorilor

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [ice-king ]

2006-07-13  |     | 



Îmi pare tare rău că s-a ajuns aici, dar așa nu se mai poate. Nu mai pot să văd atâta porcărie, până când?
Să vă spun și despre ce este vorba, mulți dintre voi poate cunoașteți situația mult mai bine ca mine.
Am intrat in vorbă cu unul dintre "poeții consacrați" de pe poezie.ro.
Mi-a făcut un comentariu la una din poezii, politicos fiind, răspund, și uite așa, nici una nici două, încep să primesc mesaje de genul: (pe yahoo mess.) "am scris ceva nou, intră și vezi, lasă și tu un comentariu", sau: "uite ultima mea poezie, nu-i așa că este frumoasă?" Deja m-am săturat până peste cap, acel "poet" oare ține cont de un fel de rating? se crede la televiziune sau ce?
Ce ar fi dacă de mâine ne-am trimite toți astfel de mesaje???
Iar mitocănia nu se oprește aici, nuuuu, ar fi prea frumos, merge până la lucruri de genul: "auzi, a intrat cineva nou pe poezie.ro ia intră și tu, lasă-i niște comentarii să se simtă ca acasă..."
Acea persoană, despre care vorbesc, se pare că consideră acest site un fel de parlament nu? Dacă mai intră cineva nou și își face cont pe poezie.ro ar trebuii să sărim toți să o întâmpinăm nu? Doar "poetul consacrat" are relații".
Uite până unde merg chestiile de genul ăsta la noi.. Până în pânzele albe.
Mai este ceva: "poetul consacrat" mai are și o biografie de genul: "am publicat 10 cărți, am scris 3 romane, sunt pe treaba mea, deci citește-mă".
Nimeni nu i-a cerut să rămână în anonimat, dar nici să se arate așa cred că nu i-a cerut nimeni, nu?
Iar dacă tot era poet sau scriitor bun la noi în țară, ce mai caută pe poezie.ro?
De ce nu lasă acest site pentru cei care nu sunt așa de "buni" ca el?
Nu înțeleg, aș asocia chestia asta cu comunismul de care am scăpat de aproape 2 veacuri.
Dacă tot este consacrat, și știe că scrie bine, eu unul nu îmi băgam biografia aia stil "impresionist" nu, ci dacă tot am intrat pe poezie.ro să mă caracterizeze ei, nu? Așa consider eu că ar fi frumos...
Nu mai spun nimic, însă știu că sunt mai multe persoane care au cont pe poezie.ro și îmi impărtășesc sentimentele față de acești "poeți consacrați"...
Nu am să dau nume, tocmai pentru a-i arăta acestei persoane că nu este nimic personal, însă, dacă sunt cel puțin 5 persoane care vor să afle identitatea acestei persoane, o voi face cu cea mai mare plăcere...
Scriu aceste rânduri în speranța că acest "poet" se va mai astâmpăra un pic.
Nu mă aștept la minuni, nu, dar dacă scriem poezie, atunci, să scriem poezie.
Să auzim de bine.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!