poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2828 .



Ultimul Trio in Iunie
personale [ ]
Iancu Ramona, Nepotul, Monica Fagețean

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [nepotul lui rameau ]

2006-06-30  |     | 



Să facem un troc, ce-ar însemna să mă dau toată?! Căptușește-mi intrările cu fructe dulci, zemuinde, ca la Ziua Recoltei. Stivuiește lădițe cu sâmburi de măr, înșiră-le apoi pe umărul meu, să întorc agale capul, să-i fur unul câte unul, să mă obișnuiesc cu otrava.
Dă-mi mâna liberă să port sandale cu toc jos, ca să am distanța pentru a te admira. Voi apleca alunii cu veverițe stufoase spre patul matrimonial, ca într-un sex shop naturist. Buzunărește-mă bine, în pliurile ridurilor s-ar mai găsi ceva tentant, oferta specială de vara trecută.
Am pretenții de la tine: să-mi dai bacșis de câte ori zâmbesc, să pot arunca ocheade chelnerilor când dormi, să mă împaci cu mirodenii orientale când stau proptită în depresii.

***

La 6 fix dimineața de aproape iulie în acest cutare anotimp
defrișat de dorințe pârguite, îmi propun să mă schimb în altul. am chef bănuiesc de o schimbare de sex solidă și definitivă. voi deveni, să zicem femeie. mă voi machia cu ce pot, o să îmbrac fuste transparente, și voi desfida toți bărbații care îmi trimet mailuri în loc de flori.
la coafor am să cer sa fiu blondă răpitoare, inteligentă în ciuda statisticilor, sigur că voi fuma picior peste picior așteptând telefonul lui darling care iar a uitat să cumpere lapte. Avem deja o fetiță tandră care cere dragoste dar el nu-i dă, parcimonios, contra grațiilor mele bine drămuite, că nu-s tâmpită cum par.
Mă doare mereu capul, am ciclu îi zic, chiar de 4 ori pe lună și scriu mult ca o nebună la bărbați care îmi zic că au mașini mari și poezii mari, atât de proaspete că nici cerneala nu e uscata pe cravata lor erectă.
Serile gătesc familiei care apare flamândă: mami, mami ce ai gătit? deci înjur feminismul, pe tâmpitele alea care au renunțat la matriarhat ca să facă carieră, pe dracu.. tot sclave am ramas..
Am chef de un amant viril, romantic, sensibil care să știe ce vreau exact în zilele de pms adica gardenii, parfum fin, și mici cadouri din când în când..
Nu cer nimic exagerat, sunt simplă la gusturi nu ca cel din care am metamorfozat snobul, plicticosul, afemeiat, și mereu absent la datorie. Precis mă înșeală cu vreo poetă on-line, mereu zicea că nu găsește femei fascinante, caută Nirvana fară folos, în loc să mă încerce pe mine, habar nu are cât de potriviți am fi. ..

***

spune-mi că există un munte, cel mai înalt
pe care n-o să-l ating nicicând.
și pe piscul cel mai aproape de soare
tu, îmblânzind delfinii

niciodată marea nu fu mai adânca, și pe fundul ei o meduză, povestindu-mi vremurile ei bune cu tine, când dantelele doar curgeau îndărăt în timp, printre noi-obloane peste obloane secționând capul zilei.
la picioarele nopții, nici o picătură de sânge nu ne mai aduce povestea înapoi...




.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!