poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1211 .



Fericire...de Luni pana Sambata
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Shane ]

2006-05-30  |     | 



O duminica mohorata...clipele mele n-au somn, iubito! ma bantuie umbra fiecarei petale albe care nu-mi va mai da voie sa te trezesc. Acum ca vei dormi intoarsa, pana si ingerii si-au lepadat gandul ca se vor mai intoarce vreodata la mine...s-au suparat ca nu-mi vei mai fi alaturi. Am decis ca e mai bine sa las in urma doar florile ofilite si rugaciunile desarte facute la marginea patului! Dar nu vor plânge, vor ști că îmi pare bine că plec. . .pentru că moartea nu e un coșmar, pentru că și în moarte te voi mângâia și săruta și cu ultima suflare te voi binecuvânta. . .
Tristețea dintr-o simplă zi de Duminică, așteptându-te cu flori, încercând a reface ce numai eu am creat. . .mâhnirea din sufletul tău! Am așteptat până când visele din inima mea au fost sfărâmate, până când florile erau toate moarte și toate vorbele nevorbite. . . au rămas așa. . . Mâhnirea mea e mai presus de consolare acum, bătaile inimii mele. . .un clopot ce bate, ce tună și fulgeră pentru tine. . . cea mai tristă dintre Duminici! Apoi a venit Duminica când ai venit să mă cauti, și ei. . . ei m-au dus în catedrală. . . te-am lăsat în urmă. . . ochii mei nemaivăzând ceea ce am vrut să mă iubească! Acoperit de pământul pe care pășești, de florile delicate care le-ai cules pentru mine, de catedrala din care clopotul sună pentru mine. . . totul. . .pentru mine! Vântul m-a imbratisat! Doar pe tine te-am iubit totdeauna, iubito...și pentru asta te binecuvantez. . .ne binecuvantez! Ultima. . .dintre Duminici. . .

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!