poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1215 .



mai 2006 inceput sau sfirsit?
personale [ ]
agonie si uneori extaz

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [ionel florescu ]

2006-05-23  |     | 



Mai.Ploua cu lumini si ape care navalesc peste noi in zeci de izvoare care ne topesc in clipe si rataciri de moment.Visam la Ue din mijlocul Dunarii care s-a suparat teribil pe anii in care se raportau cu toptanul defrisari si desecari aruncindu-ne o nota de plata cu iz de disperare.E bine ca avem oameni care stau in palate si isi savureaza momentele intime alaturi de pustioaice abia iesite din liceu.Poate fi circ sau poate fi un dram de paine aruncata cit colo catre masa de flaminzi.Avem o tara frumoasa caci pe unde treci cu masina sau cu trenul esti intimpinat de o natura daca nu virgina macar darnica si surprinzatoare.Oare devenim proprii nostri detinuti? Oare e un inceput sau un sfirsit? Daca e sfirsit exista un nou inceput.Vorba cuiva un sut in fund un pas inainte.De 16 ani luam suturi in fund de la fiecare european care intelege sa ne dea lectii de democratie.Ciobanii au democratia lor adoptata de mii de ani si cu siguranta nu se vor abate de la regulile vesniciei.Vesnicia de la sat chiar daca a fost transformata in telenovela cu iz de Andreea Esca tot vesnicie se cheama caci oamenii se intorc la credinta si la sperantele lor.Orice i-ai face taranului roman el se intoarce la singurul lui prieten.. pamintul.Poti sa ii pui sute de biruri caci mereu isi va lua sapa sau coasa in spate si isi va urma destinul.Chiar in acest moment aflu ca grindina a mai facut un pustiu de bine si a distrus tot ce se putea distruge intr-un sat oltenesc.UN sfirsit trist peste un inceput la fel de trist.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!