poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2539 .



femeia_ghiveci
personale [ ]
nu trageți!!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [the_same ]

2009-05-26  |     | 



este consacrată deja și aproape demonetizată ideea că femeia este o floare, pe care bărbatul trebuie să știe să o îngrijească zilnic.
so, propun - ținînd cont exclusiv de viziunea unui amic - un nou concept, pe care vă asigur că puteți să-l vizualizați și să-l percepeți într-un mare fel: femeia_ghiveci.
acum, deh! nu pot să mă opresc doar la propunere, trebuie să adaug și ‘manualul de instalare si utilizare’, ținînd cont că ideea este următoarea: genul acesta de vietate nu trebuie udat decât o dată pe săptămână.

adică, ce?! nu ați mai văzut femeie_floare_în_ghiveci, care nu are nevoie de îngrijire cotidiana, dimineața și/sau seara, căci în timpul zilei oricum nu-i necesar....!?

se pare că avem șansa să vedem de-acum:

* femeia_ghiveci așezată pe un colț de mobilă - sau central, în funcție de a/simetria locului - la loc umbros, departe de soarele din viața ei, căci s-ar arde instant și la ce bun ghiveciu' atunci....

* femeia_ghiveci, care, indiferent dacă are de gând să se deschidă 'au ba - chiar nu interesează pe nimeni asta, în fond - e bună pentru fotosinteză și eliminarea gazelor nocive din solaritatea existenta în habitatu' ei....

* femeia_ghiveci, căreia, pe bune, i se poate pune muzică în perioada în care nu este udată sau i se poate schimba pământul o data pe lună, atunci când probabil i se mai și vorbește.

...sunt și cazuri când se abordează o întreagă jardinieră...hehee..
da' ce, credeți că face ceva diferența? (...bineințeles, în afară de numărul vizibil crescut de ...ghivece, în umbra unui unic și maestuos astru... )

păi, mă gândesc io așa cu logica mea defectă: este mai practic să ai 3...5...8...ghivece, dispuse într-o ordine doar de tine știută, dar avînd meticulozitatea de a le (inter)schimba la intervale optime de timp.
de ce? pentru că, mergînd pe principiul piramidei cupelor de șampanie, depui un minim efort să le uzi.
o dată, pe toate.
de-aia tre' să le schimbi între ele când și când, pentru ca:
1) să nu uzi același ghiveci...ăăă...pardon, femeie_floare_în_ghiveci la fel de mult, de fiecare dată, față de restul;
2) nu or să știe niciodata cine pe cine udă.

concluzie: vor fi toate ude. sau măcar, umede, în funcție de debitul de apă și generozitatea oferirii lui.

ar mai fi un 3), discret însă, în fașă, aș spune: poa' c-ar începe să socializeze, mai știi?
ghiveciul no. 5 poate să înceapă să aibă o slăbiciune pentru ghiveciul no. 7...
sau lu' no. 1 să-i placă parfumul din ghiveciul no. 4 alăturat....
cred că mândrie mai mare și bucurie și fantezie nebănuită a fi satisfăcută pentru ...grădinaru' nost’ iscusit, nici c-ar exista.

așa că, pleacă dom'le d-aci cu femeia-floare, boboc udat și îngrijit și vorbit și cântat...pân’ ( și mult după ce) explodeaza și se deschide în toată splendoarea, firesc, înmiresmat, unic, constant, etern.......doar pentru tine.
nu(se)egzistă. clar!!??

fug. m-am gândit să deschid o afacere cu farfurioare pentru femeile_ghiveci.
sunt utile la casa omului și garantat o să avem superofertă pentru personalizarea lor.pup.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!