poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1240 .



Strafulgerare
personale [ Gânduri ]
-probabil-

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Not Wanted Girl ]

2006-05-19  |     | 



Ma gandeam zilele trecute la cum ar fi daca as fi singura in toata lumea, daca as avea la dispozitie totul pentru placerea mea personala. Si m-am gandit foarte mult daca ar trebui sau nu sa ma mai gandesc la asta. Raspunsul e simplu: da. Pentru ca in acele cateva secunde in care gandul mi-a trecut ca o strafulgerare prin minte, mi-am dat seama. Nu e totul pentru noi, trebuie sa impartim. Poate firea noastra, a multora dintre noi, este egoista, dar nu pana la limita de a vrea totul. Omul nu e facut pentru a fi singur. Pana si Dumnezeu le-a spus primilor oameni sa se inmulteasca. O lume asa de mare nu e facuta pentru un singur om, ci pentru toti. Si daca la inceputul omenirii, au existat 2 oameni, au existat 2 pentru a putea procrea, altfel ar fi fost doar unul. Nu degeaba au fost goniti din Rai, ci pentru ca au pacatuit. Erau destinati pacatului, asa cum suntem si noi. Nici cel mai credincios om nu e curat pe dinauntru. dar am deviat de la subiect, intram in aria religioasa. Un om nu poate stapani o lume singur. Sau cum s-ar spune, fara a avea supusi. Un rege nu poate rezista, daca nu este ascultat si slavit... Desi multi oameni cred ca pot cuceri intreaga lume, ar trebui sa se gandeasca, doar o secunda, asa, ca mine, ca lumea nu e facuta numai pentru ei, ci pentru toti. Si daca vrei sa te convingi, poti sa-ti dai seama ca un singur om nu poate stapani alte milioane. desi au incercat multi. Probabil niciodata nu va exista un rege suprem. Da, niciodata probabil pentru ca nici gandurile mele nu-si gasesc locul pe hartie. Sunt tot mai multe, si ma obsedeaza, ma enerveaza. Sunt ca niste sentimente patimase ale unui singur om ce doreste lumea. Dar o avem deja, de ce sa o mai vrem? lumea este a tuturor, dar a fiecaruia in parte. Daca crezi ca poti cuceri lumea, crezi in continuare. O poti cuceri si in alte moduri: cu mintea, cu paginile pe care ti-ai asternut gandurile sau cu forta. Dar forta nu e buna, pentru ca "supusii" se vor razvrati. Si daca esti unul singur in aceasta lume mare, nu dispera. Se va mai gasi unul ca tine, singur, sau care doar se simte singur. Noi, oamenii, avem un destin clar: sa socializam. Strafulgerarea care a durat doar cateva secunde, a fugit parca. Si acum nu mai simt nimic. nu mai vreau sa cuceresc lumea. nu mai vreau sa o am, mi-am dat seama ca cineva o are deja. dar sa nu intram in detalii...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!