poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1523 .



Abecedarul inchinarii - Dumnezeu este
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [faq ]

2009-04-23  |     | 



"Fiți sfinți, căci Eu sunt Sfânt. Fiți drepți, căci Eu sunt Drept. Aveți milă de cei împovărați, căci eu sunt Milos . Iubiți-vă unii pe alții, căci Eu sunt Dragoste. Iartă-i, căci îmi cunoști iertarea. Înlocuiți mândria cu smerenia, ca să vă pot înălța spre glorie...spre Mine. V-am încrustat în palma Mea, dar ori de câte ori vă îndepărtați de Mine spre păcat, Mă arde și mă doare inima. Nu înțelegeți? Cum să vă iau sub aripa Mea, când faceți lucruri pe care Eu le urăsc? Oricât aș vrea să vă ating inimile, nu pot pentru că nu îmi cereți să vă iau păcatul. Nu vreți să renunțați la el.

Dar cei ce mă doresc...voi, cei ce Mă căutați, ridicați-vă în putere, căci Eu sunt Atotputernic. Pregătiți-vă de războiul vostru zilnic. V-am dat Cuvântul Meu pentru a vă pregăti, dar nu îl citiți. Cum să vă întăresc picioarele și să vă înmânez curajul și tăria Mea când nu știți nimic despre Mine?

Aveți darurile Mele in voi... Unii în muzică, alții in slujire. Unii în cunoaștere, alții în dragoste. Unii în rugăciunea, alții în sensibilitatea Mea. Dar vă spun că, până nu învățați să vi le uniți pentru același scop și aceeași luptă, nu veți păși înspre virtute, ci veți stagna în acest loc mediocru." . . . zice Domnul!!!

Abecedarul inchinarii:

Dumnezeu este




A Adăpost, Adevărul, Adonai, Ajutor, Alfa, Apa vieții, Apărător, Atotputernic, Atotștiutor, Autoritar, Ava Tată.



B Biruitor, Blând, Bogat, Bucurie, Bun.



C Călăuzitor, Copleșitor, Creator, Credincios, Cutremurător, Cuvântul.



D Dăruitor, Desăvârșit, Divin, Dragoste, Drept.



E Emanuel, Episcopul sufletelor, Eternitate, Evlavios.



F Fericire, Fermecător, Foc, Fortăreață, Frumusețe.



G Gelos, Generos, Glorios, Grădinar.



H Har, Hrana sufletului și a minții.



I Iahve, Iertător, Incomparabil, Incomprehensibil, Infailibil, Invincibil, Irezistibil, Izbăvitor.



Î Împăciuitor, Împărat, Îndurător, Întemeietor, Înțelepciune.



J Judecător.



K -



L Legiuitor, Lumină.



M Maiestos, Măreț, Mângâietor, Milostiv, Minunat, Miraculos.



N Neatins, Neprihănit, Neschimbător.



O Ocrotitor, Olar, Omega, Omnipreyent, Omniscient.



P Păstor, Pâinea vieții, Perfect, Piatra Vie, Preasfânt, Preot, Prețios, Prieten, Protector, Purificator.



Q -



R Răbdător, Rascumpărător, Răsplătitor, Razbunător, Rege.



S Salvator, Scut, Sincer, Slavă, Soare, Speranță, Stăpân, Stâncă, Steaua dimineții, Susur blând, Suveran.



T Tărie, Temelie.



U Uimitor, Unicul.



V Veghetor, Veșnic, Viață, Victorios, Vindecător.



W -



X -



Y Yhwh.



Z Ziditor.


! Literele la care nu am gasit, sunt litere prin care se folosesc cuvinte imprumutate!
!Esti binevenit sa completezi si tu cu alte atribute care crezi ca il caracterizeaza pe Dumnezeu!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!