poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2754 .



Maysis
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [cerculetz ]

2009-04-19  |     | 



-Sunt Felix.
-Otilia(zâmbește).
-Te-am căutat.
...nu destul.
-Acum te-am găsit, ești aici. Spune-mi.
-Mi-am dat seama că nu îmi doresc o viață superficială alături de un bătrânel ratat. Vreau sa simt că trăiesc. Cum e?
-Fericirea? E sentimentul că zbori când de fapt tu stai pe loc. Când eram mic, tata îmi povestea că stelele sunt de fapt oameni fericiți.
-Îmi plac stelele.
-Iubesc stelele. Ele veghează oamenii, le cheamă la ele.
-Și vin?
-Nu. Le este frică de zbor,le e teamă că o să cadă.
-Și mie mi-e frică de cădere. Am căzut odată de pe Casiopeea; acum nu mă mai pot înălța. Omul pe care l-am întâlnit în cădere mi-a lăsat mie inima lui. Acum îl caut, dar nu știu cum arată, nu l-am întrebat cum se numește, dacă are pisică...

*


-Sunt luceafărul de zi.
-Sunt luceafărul de noapte.Îmi pari cunoscută.
-Probabil m-ai mai văzut. Eu te știu de la asfințit. Nu pot spune exact ce îmi place la tine; poate doar fizicul, poate fi vocea- reciți frumos- ești manierat, rebel. Semeni cu mine, dar pari puțin mai supărat pe lume. De ce?
-De când sunt aici, nimeni nu s-a uitat pâna acum la mine. Eu îi vad pe toți, ei se văd... pe toți. Vreau ceva deosebit, dar mi-e teama.
-De ce?
-De zbor.

*

-Cum te cheamă?
-Otilia.
-Felix. Umblu de ani după tine. Te-am căutat în munți, în ape, în văi, în degetarul de la Degețica. M-am uitat după tine în cărți- ai reușit să ieși din Enigma ta.
-Eram aici.
-Cu mulți ani în urmă am văzut o cometa. Se îndrepta spre pământ.
-Și?
-... i-am dat inima mea,am crezut ca nu mai îmi trebuie. Am colindat pământul cu acest gol în piept. O gaură ce nu își avea sensul. Voiam să mă înalț...
-Dar n-ai mai putut.
-Am devenit rațional. Cum adică stelele sunt oameni fericiți? Stelele sunt corpuri independente cu căldura și lumină proprie. Un om nu ar rezista în afara stratului de ozon, e prea mare presiunea, aerul nu e respirabil...
-Întinde mâna, îți dau inima înapoi, mi-am făcut și eu rost de una: din suflet de om și praf de stele.
-Cum îi vom pune numele?
-Maysis- adică ce rezultă din uniunea a două stele, adică a doi oameni.
Tu
și
eu.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!