poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1642 .



Microcipul, înseamnă sfârșitul libertății umane și implicit lepădarea de Preasfântul nostru, IISUS HRISTOS
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Crezantema ]

2009-01-27  |     | 



Slavă Þie Cerule...
Bucură-te pământule, că ai așa suflet mare, pe Părintele Justin Pârvu, mânăstirea Petru Vodă.

"Da" Microcipul, înseamnă sfârșitul libertății umane, înfierarea cu 666, "lepădarea de Domnul nostru, IISUS HRISTOS".
Unde putem găsi păstorii curajoși care nu se tem de cel potrivnic?... Sfântul Pavel îndemna pe păstorii zilelor sale:
"Propăvăduiește Cuvântul, stăruie asupra lui la timp și ne la timp, mustră, ceartă, îndeamnă, cu toată blândețea și învățătura... Tu fii treaz în toate, suferă răul, fă lucru de evanghelist, slujba ta fă-o deplin! " ( 2 Timotei 4; 2-4).
Iată, cu mult timp în urmă, am trimis acest mesaj: "Opriți răul, în curând vom avea bucuria sfântă, a-L vedea pe Dumnezeu!” pe - e-mail - aprox. la toate înaltele foruri ale instituțiilor țării noastre. Am scris și am dăruit și cartea unora din: Parlament, Guvern, Ministere, primării, tvr, tv, presa, etc. etc., dar, totul se ascunde sub o mască a tăcerii și a ignoraței, ce pare a-L ucide pe acest Mare Dumnezeu din cugetele și din preocupările noastre.
Am scris și am dăruit cartea și Bisericii Ortodoxe Române, care este cea mai împuternicită să lupte pentru acest "Mesaj", (până acum, Cuvântul Domnului grăit în carte, e păstrat sub tăcere, ca "Lumina" sub obroc).
Am scris această carte, roman religios "IEȘIÞI DIN EA, POPORUL MEU!" Ieșiți din negura păcatelor ; ieșiți din întunericul spiritual ce guvernează tot acest glob pământesc; ieșiți din lumea rea, să nu vă faceți părtași păcatelor ei, și să nu fiți loviți de pedepsele sortite ei!” (Apoc.18; 4,5).
Deșii păcătooasă, din orânduirea împlinirii Voii Sale, eu trebuie să mă ocup, nu numai să vadă lumina tiparului, ci să treacă dincolo de pagini, în inimile tuturor românilor ortodocși, și nu numai... Cartea este un bun al poporului, este un mărgăritar de mare preț venit de Sus.
Toate cărțile moral religioase sunt bune, și foarte bune, dar, merg, de la om spre Dumnezeu. Aceasta, armoniindu-se cu Sfânta Scriptură, vine de la Dumnezeu spre om.
Dar, iată, tot aproapele e foarte mândru de el, este foarte învățat, a citit Biblia și e deajuns, astfel ignoră cartea în care, în cuprinsul ei stă scris despre ultimul "Grai,.." al lui Dumnezeu, "Ieșiți"... "Planul Său"... asupra pământului, în viitorul apropiat, "UȘA"... care s-a deschis pe cerul României noastre :
"Iată am lăsat înaintea ta - o ușă deschisă - Vin curând… Cine are urechi de auzit să audă"… spune și Apocalipsa. 6; 7-13. (Acest fenomen “UȘA”a fost văzut și poate fi comfirmat de mai mulți martori) și totuși, lucrurile merg din rău în mai rău.
Iată, s-a apropiat sfârșitul libertății umane, înfierarea cu 666, lepădarea de Domnul nostru IISUS HRISTOS.
Ce va urma?: "Un înger se arată ținând în mână o carte deschisă. Poruncă lui Ioan să înghită cartea".(Apoc.cap. 10)
"Atunci am luat cartea din mâna îngerului și am mâncat-o; și era în gura mea dulce ca mierea, dar, după ce am mâncat-o pântecele meu s-a amărât. Și apoi mi-a zis: Tu trebuie să proorocești, încă odată la popoare și la neamuri și la limbi și la mulți împărați". (Apoc 10;10, 11)
Apostolul Ioan este înviat, renăscut, din îndurarea și prin “Lucrarea Duhului lui Dumnezeu” în “trupul Biserică”, în renașterea acestui popor (român) Nouă ne-a descoperit: "Ieșiți"… noi, va trebui să propovăduim, acum, "Glasul" Mântuitorului! Să ieșim noi, primii din această noapte plină de vederi întunecate, să urcăm spre Lumina Adevărului Ceresc, și să ducem “Mesajul” mai departe, prin toate popoarele lumii.
Această Lucrare, o primim ca pe o dulceață duhovnicească, dar, mai târziu ne va amărî pântecele, că “balaurul și fiara”, până vor fi legați cu supușii lor, ne va da mare razboi”.
Iată, mai putem dormi liniștiți la noapte, fară a ne implica în acest "sfânt război?"...Oare cine nu-și pune sufletul, acum, și-l va găsi lângă Mântuitorul?...
Suferințele mele de mult timp arată, că unii dintre noi, nu numai că nu pune umărul, ci, caută să împiedice și pe cei ce se luptă din răsputeri să intre pe această "Ușă".
Ar fi neortodox să ne temem de cei ce ucid trupul și să nu ne temem cu înfrigurare și fior, de Cel Ce omoară și trupul și sufletul!!!
Îndemn cu inima sinceră și plină de iubire pe toți frații binecredincioși ortodocși, să facă publicitate "Mesajului" acesta. Odată ce a plecat "lucrarea antihristului", va trebui să alerge înaintea lui și Graiul Gurii lui Dumnezeu și fiecare suflet pământean să fie conștietizat despre "Acest Plan Divin".
Marele scop al vrăjmașului antihrist, este să-și ascundă falsa identitate sub o mască în care să ne vatăme sufletește pe toți dintre noi, dacă se poate. Ori zice, (cum s-a văzut, scris în slogane, pe autobuzele altor țări) : "Dumnezeu nu există!"... "Nu vă faceți griji pentru Ziua Judecății", ori, fratele meu, te atrage în cursă : prin nepăsare și indiferență, față de ștampilă, dormind liniștit în somnul plăcerilor pământești:
"Și i s-a dat ei să insufle duh chipului fiarei, ca chipul fiarei să și grăiască și să omoare pe toți câți nu se vor închina chipului fiarei.
Și ea îi silește pe toți pe cei mici și pe cei mari și pe cei bogați și pe cei săraci, și pe cei slobozi și pe cei robi, ca să-și pună semn pe mâna lor cea dreaptă sau pe frunte.
Încât nimeni să nu poată cumpăra sau vinde, decât numai cel ce are semnul, adică numele fiarei, sau numărul fiarei.
Aici este înțelepciunea. Cine are pricepere să socotească numărul fiarei; căci, este șase sute șaizeci și șase". (Apoc. 13;15-18).
Poporul cere semn?...
"Iată eu vă pun astăzi înainte binecuvântarea și blestemul". (Ieșiți din ea, poporul meu! pag. 245).
Semnul poate fi o catastrofă?!... Deci, ce alegem?!!!
Eu totuși, sper, că această "Lucrare a Duhului Sfânt", ne va ajuta să ne dăruim acestui "Bine comun” cu toată credința. Și din dragoste să ne putem înălța cugetele la Cel Dătător de Viață, ajutându-ne să împlinim întru totul "Voia Sa". Să conștietizăm tot poporul, fiecare suflet ... Numai Lucrarea Duhului Sfânt” are puterea de a ne elibera de sub sclavia vicleanului satan care, acum, urlă ca un leu pe cine să înghită” cum ne avertizează Mântuitorul.
Ajută-ne Doamne, să ieșim de sub, dominația : minciunii, a desfrâului, îmbuibării, a violenței, a nepăsării și ignoranței, etc., alergând spre acest "ADEVÃR" venit din "Lumina Adevărului Divin", intrând încă de pe aici, și de pe acum, în Sfera Bucuriilor Stăpânului nostru Dumnezeu, Iisus, Duhul - "Sfânta Treime".

Citate din carte :
"Elisabeta, să scri fraților noștri ortodocși. Conținutul cărții să cuprindă dragoste! Cel ce este Dragoste, cere absolută dragoste față de El și față de aproapele. S-o scrii din dragoste și cu multă dragoste pentru cei mai din urmă frați ai noștri pentru că mare bucurie se va face în ceruri pentru un păcătos când se va întoarce de la moarte".
............................................................................................................
"Finalul acestui pământ se întrevede, Elisabeta, o spun și oamenii de știință și dacă acest mesaj nu le aduce încrederea și speranța, atunci să se teamă că-și vor petrece viața viitoare lângă acele forțe ale răului, oribil de dezgustătoare, acolo unde este plânsul și scrâșnirea dinților, în întunericul în care va fi legată fiara și supușii ei în vecii vecilor".
...................................................................................
"Teorii contradictorii vor căuta să ne încurce mințile. Mulți savanți neevlavioși, necucernici, cercetători ai științei pământești (antihriști mincinoși) ne vor rătăci cu alte mărturii mincinoase".
...................................................................................
"Popor nechibzuit și fără de minte au nu este El, Tatăl tău, Cel ce te-a zidit, te-a făcut, te-a întemeiat? Opriți-vă și cunoaște-ți că Eu sunt Dumnezeu, înălța-Mă-voi pe pământ". ...................................................................................
"Însă cei drepți vor fi vii în veacul veacului și răsplata lor este la Domnul și Cel Puternic are grijă de ei.
Drept aceea, vor primi din mâna Domnului, împărăția frumuseții și cununa cea strălucitoare, căci El îi va ocroti cu dreapta Sa și cu brațul Său; asemenea unui scut, îi va acoperi".
....................................................
"Dar...dacă... zice Domnul : Voi nu vreți a vă supune Mie... Cel ce am încheiat un legământul cu voi... înaintea Feței Mele?... Oare, nu voi putea, Eu, da libertate asupra sabiei... ?"

"Dumnezeu să ne lumineze!"
+ AMIN +

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!