poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2273 .



Biserica și Conducerea țării și-au dat mâna,
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Crezantema ]

2009-01-24  |     | 



Biserica și Conducerea țării și-au dat mâna, Dumnezeu privind... a zis : ( încep toate) “bune foarte!!!”

Iată, Biserica noastră ortodoxă, care L-a păstrat viu pe Dumnezeul Sfinților noștri Părinți, ne redă bucuria unor zile frumoase.
Conducătorii țării noastre, azi, (23-01-09), încep a-L prețuii, a-L căuta, a-L chema și a-L preaslăvi pe Dumnezeu, împreună cu Prea Fericitul Patriarh Daniel și cu ceilalți Prelați ai Sfintei Biserici, în incinta Catedralei Ortodoxe, Mânăstirea Dealul, participând împreună la slujba dedicată în cinstea Unirii Principatelor Române.
Frumosul cor de studenți (Anton Pan), în programul lor artistic, s-a numărat și:
“Hai să dăm mână cu mână Cei cu inima română”....

- Momente de vis în memoria neamului nostru românesc!!! -

Până mai ieri, dictatura comunistă complect umbrită de ateism, golind sufletele a îngrădit credința poporului vreme de 50 de ani. Printr-o luptă continuă, dorind o rupere definitivă cu Divinul, cu“Viața și adevăratul sens al ei” l-a îndepărtat de Cel ce plămădește viața și o crește! După revoluție, iat-o... nimicită printr-un “Tatăl nostru”.
Încet, încet, spre uimirea tuturor, România începe să înlăture perdeaua întunericului spiritual. Urcușul duhovnicesc o ajută să iasă din starea împătimirii, unde a fost sortită să trăiască în acea moarte sufletească, fiindu-i afectat discernământul, conștiința, respectul de sine, valoarea care să-i înobileze viața.
România tinde, acum, cu o imagine grandioasă spre un alt sens al vieții! Cu siguranță, urcă pe palierul pe care să-și continue modelul de viață, cel adevărat și atât de frumos al Bătrânilor Sfinți Părinți:
“Pe cel ce biruiește îl voi face stâlp în templul Dumnezeului Meu și afară nu va mai ieși și voi scrie pe el numele Dumnezeului Meu și numele cetății Dumnezeului Meu – al noului Ierusalim, care se pogoară din cer, de la Dumnezeul Meu – și numele meu cel nou”. (Apoc. 3;12).

Privind, la Trinitas TV. vedem într-adevăr o imagine curată, adevărată, a României. Oare, ce putem vedea pe alte canale ale TV, despre scumpa noastră patrie?
Canalul TV. B1 - orele 22:30. (23-01-09)
Codul lui Oreste. “Visul Societății”

Acest subiect de discuție a conținut :
“Calea mesianică este unică, este drumul frumos spre: Cetatea ideală, Marele Orient, Marea Lojă Masonică a Franței, Principiul Suprem al rancmasoneriei”....................
O societate pe care o visăm este numai societatea masonică și România cu oamenii ei curați, cu sufletele frumoase, va trebui să cunoască părțile ei bune............................................
“Visul colectiv este, să creadă în marele arhitect universal, dar care acesta, are mai multe nume (neprecizându-le, dar a explicat, că icoana acestuia, regula de bază, jurământul de fidelitate, este: compasul și echerul). Vrem ca pe întreg teritoriul României să se extindă Loja Masonică”.
Viorel D.
“O... vai mie, ceea ce aud judec, că nu fac voia Mea ci voia Celui ce M-a trimis pre Mine” zice Domnul
Fugi-ți de astfel de emisiuni Domnule Oreste! :
“Că sunt duhuri diavolești, făcătoare de semne și care se duc la împărații lumii întregi, să-i adune la războiul zilei celei mari a lui Dumnezeu Atotțiitorul. ( Apoc. 16; 14)
“Și i s-a dat ei să insufle duh chipului fiarei, ca chipul fiarei să și grăiască și să omoare pe toți câți nu se vor închina chipului fiarei. Și ea silește pe toți...... încât nimeni să nu poată cumpăra sau vinde, decât numai cel ce are semnul, adică numele fiarei sau numărul numelui fiarei (666) (Apoc 13; 15-18).



.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!