poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1358 .



File de jurnal
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Orianda22 ]

2008-12-08  |     | 



Mama l-a parasit in spital. Cata cruzime!

Priveste adesea in gol, dureros isi asterne capul pe pernele tari si doarme mult, gandindu-se ca poate, cand se va trezi mama va fi din nou langa el.

E povestea trista a unui baietel pe care l-am cunoscut acum trei zile. Tot atunci, dupa numai jumatate de ceas, cea care in mod normal ar fi trebuit sa –i fie alaturi, sa-i vegheze somnul linistit, si sa –i stearga sudoarea de pe fruntea lui fara riduri … cea care ar fi trebuit sa-i vegheze fiecare picatura ce-i curgea linistit prin venele sale fragete , a dat bir cu fugitii.

Totusi … Ricardo, n-a plans o clipa de-atunci …. Ma priveste adanc, prin ochii sa-i de culoarea cafelei si tacut … ma prinde de mana si se ridica domol in sezut … nu clinteste si linistit isi primeste tratamentul ….
Mananca mai mult fortat, pentru ca foamea e lasata deoparte, dorul pentru mama ocupand parca mereu pozitia intai.

Jucariile ce-i tin companie in patul mititel, sunt aiurea …. Nu le vrea langa el asa cum mama nu l-a vrut langa ea!
Mai bine de unul singur … mai bine sa ramana numai el …. E sensatia pe care o ai de fiecare data cand intri la el in salon. Incapere ce i-a devenit peste noapte camera, casa …
Si nu are decat un an si o luna! Nu e mult, totusi nu e putin!

Sufletul sau o simte departe … si plange înăbușit …
L-am vazut ca tresare in ațipeală, un cosmar din care nu se mai trezeste …

Un destin ce – l tine departe de mama, un destin ce-l forteaza sa locuiasca intr-o camera de spital … un destin trist ce-l invata ca asistenta si infirmiera e acum mama …
Nu intelege dar totusi nu se impotriveste. Cum ar putea oare?!

Va las sa va ganditi, fetelor … viitoarelor mame …. Un copil merita totul, mai putin abandonul!

Sa fiti iubiti !

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!