poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2488 .



Sadism
personale [ ]
a toast

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [concept ]

2008-10-19  |     | 



Când am împlinit 2 ani...
am torturat și ucis prima vietate: un țânțar ce-mi bâzâia agonizant în leagăn. Am fost meticulos, îmi povestesc nostalgic părinții. Am chinuit biata insectă vreo două zile, ținând-o captivă în scutec pe durata somnului și a plânsetelor fără noimă. A trebuit să îi schimb temporar locația de multe ori, inspecțiile materne cu țel igienic având loc foarte des în acea perioadă. Am plâns îndelung după ce mi-a murit țânțarul. Mă atașasem de minuscula victimă. Dar îl păstrez în amintire... conservându-i într-un borcan cu formol un picioruș.

Când am împlinit 5 ani...
părinții mi-au cumpărat un cobai foarte drăgălaș. Doamne, cât de mult am ținut la șoarecele ăla! Poate pentru că a trăit mai mult decât prima victimă... Nu trecea o zi fără să-l fi maltratat în cele mai groaznice modalități. L-am ars, l-am gâtuit, l-am otrăvit... chiar l-am aruncat, în câteva rânduri, de pe bloc, în mijlocul străzii, printre mașini. A supraviețuit 5 ani, sărmanul. Epuizat, finalmente, a cedat... nu a mai reușit, într-o zi, să se salveze dintr-o tortură banală: scufundarea în WC și tragerea ulterioară a apei.

Când am împlinit 10 ani...
am primit drept cadou o pisică foarte jucăușă. O permanentă sursă de distracție a fost acest animăluț pentru părinții mei. Asta până când... am devenit posesiv și am decis să mă joc doar eu cu ea. Pentru a nu-mi fi luată pentru compania altora, i-am retezat un picior și o ureche. Mai târziu, deoarece surioara mea încă găsea mica felină atractivă, i-am tăiat toate membrele, o ureche, nasul și ce mai era de căsăpit la suprafață. Mă refer la surioară. Fapta mea abominabilă mi-a stârnit un nou apetit...

Când am împlinit 15 ani...
părinții mi-au cerut să-i eutansiez, deoarece durerea pierderii unui copil devenise de nesuportat. I-am strangulat spre seară, după ce m-am întors dintr-o plimbare cu multe omucideri. Ultimele lor cuvinte le rețin și acum cu exactitate: ‚Renunță la prostul tău obicei și du o viață normală!’ Am încercat... D-zeu știe câte pauze am luat în următorii cinci ani! În zadar. Nu am găsit motivația necesară pentru a mă lăsa de ucis. Am recurs și la practica asiduă a religiei: m-am călugărit. Dar după o lună, starețul și pustnicii din cor (cântau atât de fals!) au plecat spre D-zeu. Am revenit în lumea laică, abătut și fără o rază de speranță...

Când am împlinit 20 de ani...
am cunoscut dragostea. Mai exact, pe Cruela. Ne-am întâlnit prima dată la un concert al lui Cohen, unde ucideam amândoi cu pasiune spectatorii prea extaziați de vocea cântărețului octogenar. A fost dragoste la prima vedere. După această vedere, ne-am continuat măcelăritul. Ne-am reîntâlnit zece ani mai târziu, într-un lagăr de concentrare. Amândoi repartizați acolo pe aceași specializare: gazare.

Împlinesc 30 de ani...
și sunt fericit. Îi am alături pe Cruela, pe Kieler Jr. și duc o viață normală. Aș vrea ca și părinții mei să fie aici, acum, alături de mine, pentru a vedea cât de mult m-am schimbat...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!