poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2287 .



Testament
personale [ ]
Aleg - in testamentul meu este tot ce pot sa va las, alegerea mea.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Maryam Mar ]

2008-09-19  |     | 



Alt drum nu am găsit, m-am rătăcit atât de rău, de cine mai poate vedea poteca pe care mă aflu, de cine mai poate sa numere clipele, de când?
Poate veți spune lașitate. Nu vă contrazic.
Aleg, cel puțin, asta pot să aleg EU. Aceasta o pot face fără să am nevoie de ajutorul nimănui. E singura potecă pe care pot sa mă abat fără sa fiu nevoită să cer ajutor, mai mereu în zadar sau prea puțin să-mi fie bine.
Aleg să părăsesc o societate în care nu mă integrez, în care stărnesc multe apelative, precum: nesuferită, antipatică, absurdă, ciudată. Și o să radeți, (altfel cum, citind testametul Mariei), aleg să renunț la a fi invidiată. Și îmi permit să vă întreb: pentru ce?
Aleg să renunț la viața mea atât de plină, nu am obosit, o ador, însă sunt prea multe alternative, ce să aleg, să-mi fie bine? Sunt ani de când nu am reușit.
Aleg să nu mai fiu, in detrimentul de a fi, acea persoană insuportabil de minunată, atât de minunatâ încât nu te poți opri să rămâi lângă ea, nu ai merita atât de mult. Acea persoană căreia iți este mai la îndemâna sa-i spui ciudată, rea, nesuferită și totuși demnă să o invidiezi. Acea persoană cu o viată atât de plină incât și demonii se-ntreabă: cum de reușesc?
Aleg să renunț la a fi personajul principal din Don Quijote, și tot eu morile de vânt.
Aleg să nu mă mai simt inutilă mie și părințilot mei.
Aleg să-mi lichidez creditele prin neplată, numai să fie lichidate.
Aleg să călătoresc în neant, știind că voi tânji după locurile nevăzute ale acestei minunate lumi.
Aleg să mă mut într-un loc, de unde nu-mi pasă dacă mi se va da termen de evacuare.
Aleg sa fiți fericiți voi toți acei ce nu m-ați cunoscut, ci doar m-ați judecat. Iar voi acei ce m-ați știut...stiti bine ca voi alege SA FIU, EU, in continuare...


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!