poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3267 .



Allah, de ce dormi?
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [karmacristina ]

2008-09-11  |     | 



Allah, de ce dormi?

O familie din Nigeria avea până nu demult 516 ochi. Un nigerian avea mai multe soții decât ani împlinise. La 84 de ani s-a căsătorit de 86 de ori și a făcut 170 de copii. Din punct de vedere moral nu știu ce e mai grav: să poți avea 86 de neveste sau să îți permită religia așa ceva! Islamismul îl ajută să crească o pepinieră de femei și copii și eu să mai cred că Mohamed era întreg la minte? O duzină de medici ginecologi și psihiatri nu ar fi făcut față situației, dacă ar fi fost angajați (și numai cu ziua) pe domeniul nigerianului. După ce bărbatul și-a satisfăcut toate dorințele mentale și fizice, luând de soții fete tinere de 20 de ani, autoritățile și legea arabă i-au impus să divorțeze de 82 de neveste și să rămână cu 4 dintre ele. De teamă să nu fie izgonit de pe pământurile sale, nigerianul Mohammadu Bello Abubakar s-a conformat și a intentat 82 de procese de divorț în două zile. Nevestele lui au declarat că se simt protejate de fostul preot (!!!) care probabil nici nu știa cum le cheamă. El, în schimb nu le recomandă bărbaților să facă așa ceva acasă, întrucât nu vor suporta solicitarea psihică la care sunt supuși în încercarea de a le stăpâni pe toate.
Primele două-trei soții sunt de înțeles, că nu știau ce urmează, dar celelalte 83 de arăboaice ce facultăți mintale vor fi îndeplinit în momentul căsătoriei? Precum în Nigeria, așa și pe pământul românesc s-a întâmplat cu guru Bivolaru și a sa MISA. Singura diferență este că femeile lui Bivolaru nu ajungeau și pe la Starea Civilă, grație legislației și creștinismului. Aveau în schimb alte metehne, mai scârboase, de a-și bea urina în timpul ritualurilor purificatoare care se organizau în cinstea gurului. Dar MISA era o sectă, pe când arabul face parte dintr-o religie cu milioane de adepți și cu 1.400 de ani vechime, de când a apărut Coranul! Allah a așteptat 600 de ani de când Isus a fost trimis pe pământ, ca să facă același lucru cu profetul Mahomed, iar apoi i-a dat revelația unui Coran cu defecte, permisiv unde nu trebuie și riguros unde nu este nevoie, când avea la dispoziție 6 secole de experiență umană, plus cea a predecesorului lui Mahomed, pe care unii îl numesc Fiul Omului.
Eu, care acord aceeași doză de încredere fiecărei religii în parte, cum să mai analizez la același nivel islamismul cu creștinismul?! Cum să mai cred că Organizația Națiunilor Unite mai are vreun rol pe pământ? Când spiritual, medical, psihic, religios este aproape o crimă să ai la dispoziție 86 de femei, dintre care cu una să te întâlnești zilnic, iar cu alta – o dată la trei ani…
Socotesc că Allah era cam plictisit când trebuia să-i explice Coranul lui Mahomed, iar profetul l-a interpretat și l-a propovăduit așa cum a înțeles el. Și a înțeles totul pe dos, după cum se vede în lumea arabă. Iar Allah nu a mai reparat niciodată greșeala, pentru că o nouă preocupare îi acaparase mintea: petrolul!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!