poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1478 .



IUBIREA IOANEI
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [dyamantulalbastru ]

2008-08-10  |     | 



Miercuri 18.04.2002
Daniel,de-abea am ajuns acasă.Mă simt bine și te gândesc încă.Iubirea mea pentru tine încă pasională,uneori plină de durere și putere se transformă treptat într-o iubire rațională.
Cred că lucrul acesta se întâmplă și la tine.Îl simt.Acest lucru nu poate să ducă decât la trăinicie.Ești mai presus decât orice pe lumea asta.Tot ce realizez cu tine îmi dă forță și curaj să mă împlinesc în carieră.Vreau să mă ajute Dumnezeu în acest lucru.Dacă Dumnezeu îmi va deschide drumuri nebănuite,nu mi le doresc decât ca să te convingi mai târziu,acolo unde sunt și unde o să fii și tu,că le-am făcut datorită ție și pentru tine.Îmi doresc o familie cu tine.Trebuie să faci tot posibilul cel puțin să fie bine pentru tine.Nu-mi place să te văd când suferi,iar când vin la tine să ne simțim bine împreună și să ne gândim doar la noi doi,până în momentul când o să fie mult mai bine decât acum.Dumnezeu va hotărâ de ceea ce ai nevoie în viață .Știu siugur lucrul acesta.Știu ce spun.Tot Dumnezeu m-a apropiat din nou de tine.Rugăciunile mele au fost ca până la data de 21 mai,cu aproximație,dacă nu mă împac cu tine,nu o să mai fii niciodată în viața mea.Știu că trebuie să-ți termini facultatea,că îmi doresc un copil acum cu tine,că trebuie să mai aștept cu aproximație 2 ani să-mi dau definitivatul,și iarăși știu că facultatea te va maturiza,mai știu că te iubesc,mai știu că...te iubesc.Și toate sunt nesemnificative pe lângă măreția lui Dumnezeu.Daniel îți imaginezi că au fost fapte din viața mea care s-au îndeplinit datorită credinței mele.Câteva și puține experiențe interesante!Mulțumesc lui Dumnezeu!Dacă eu îmi doresc să te am pentru amândoi,crezi că nu simt destul de creștinește și rațional posibil.Dincolo de divinitate nu pot să simt.Ar însemna,deveni neant.Vezi,Daniel tot rugăciunile m-au ajutat să nu te uit,să te port în suflet și în același timp să pot să merg înainte și să nu clachez pentru un moment dat:că nu mai ești lângă mine,că mai tratat așa?(ce mai contează acum!)și nu știam de ce,cu ce greșisem.
"Vreau să te pipăi
Și să urlu
Este "
Aceste versuri sunt închinate Divinității.Sunt sublime...
Þi le dedic.I.Daniel Șerban

Te iubesc,
IOANA.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!