poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1390 .



SCRISOAREA LUI OCTOMBRIE
personale [ ]
VIS NESPULBERAT

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [dyamantulalbastru ]

2008-08-08  |     | 



Am ptimit scisorile tale...ți-am scris și eu ;una pe data de 30,dar am trimis-o pe data de 31 și trebuia să ajungă la începutul lunii.
Azi am fost la școală(am ore de 7,30 până la 13,30)și mi-am întâlnit colegii(toți sunt de treabă,dar o să avem probleme cu ăia mari).Pot să-ți spun că toți băieții din clasa mea sunt "nasoi",așa că nu trebuie să-ți faci griji...te voi aștepta numai pe tine!
Dacă n-ai primit scrisorile mele îmi pare foarte rău...să știi că cea de ieri era superbă(era o felicitare)!
Pot să-ți spun că am înnebunit-o pe colega mea de câte i-am vorbit despre tine!Dar asta este ,trebuie să mă suporte.
Mi-am cunoscut diriga și este "beton",la fel și profa de engleză!
Am reparat chestia aia (nu vreau să-ți spun ce este)pe care am luat-o eu de la tine ;bineînțeles că mai întâi m-am înțepat în ac pe când vroiam să-i schimb ața,așa că acum are ață albă...s-ar putea să-ți fie largăpe mână.
Sper să mă suni curând !!!
Am scăpat azi-dimineață de fratele meu,așa că este superb.Totuși...știu că ți se pare că sunt fericită și că poate crezi că am uitat de tine ,dar să știi că nu trece o secundă fără să mă gândesc la tine și la zilele petrecute în brațele tale ...Te iubesc mult ,mult de tot!
Să știi că aștept să mă suni cât mai curând posibil și să-mi spui dacă ai primit scrisorile de la mine .
De acum o să-ți trimit numai recomandate(că poate astea nu se pierd),sper să fie cineva acasă!Sper să vii cât mai repede la Craiova,dacă nu sună-mă!!!!TE ROG!Îmi este atât de dor de chipul tău iubit!

P.S. Am ascultat Atomic mai des și să știi că am văzut vmulte melodi pe care le-am ascultat la tine acasă și îmi imaginam cum ar fi să mă trezesc la tine ?!....
P.P.S Am convins-o pe profa de engleză să-mi spună MIȘA!

TE IUBESC!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!