poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1347 .



gene de gând
personale [ ]
rayons de soleil

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [zicusoare ]

2008-08-03  |     | 



...lin cobor pleoapa, las genele să-mi mângâie gândul... îl privesc în ochi și văd lumina strălucind pentru mine... mă prind în valsul de lumină, în ritm de un-doi plutind, trei zâmbind!... reverență profundă, cu fruntea sufletului, plecată-i fac, pygmalion numindu-l, galatee idealizată eu însămi năzuind... în reverență ating timid pământul, negru si real, ascunzător de găuri purtatoare ale răului, poate în șarpe definit... timid, obrazu-l plec, arzând în negrul infinit... fără cenușă; zăresc fragilitați de floare, mlădiindu-se, învingând fără victorie, în drumul spre rază... învăț să cred în iubire severă, dăruind și primind, în efemer veșnicind... și totuși, idei contrare sunt, adevăruri ce se exclud... naivă devin?... caut puncte de sprijin, a treia idee, de pace între primele două, simplificate fantezist (?!) în alb și negru... și, ciudat, o regăsesc mereu; poate din optimismul invariabil al căutarilor, poate din acceptarea transformării din pygmalion în higgins, din galatee în fireasca eliză... și-l privesc din nou în ochi, pe el, felul meu de-a fi sau poate destinul meu... uneori verdele-mi se pierde în culoarea vântului turbat... dar verdele este speranță, sevă trăgându-și din imaginație, din fantezie, punte între copilărie și maturitate, aliat in lupta cu destinul... de la egal la egal... când din sfârșit înflorește aripa unui nou început... mereu..., ...ai lăsat gândul tău împletit în genele mele!...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!