poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2274 .



Biaterapie
personale [ Jurnal ]
Ciucuca

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [alinafloricadumitrascu ]

2008-07-14  |     | 



Mama e bolnavă.Timp de trei zile ne-a speriat pe toți, chiar și pe mine, care sunt întotdeauna tare în asemenea momente.Crizele ei au schimbat rolurile.Mama e un copil încăpățânat, eu sunt adultul rațional.I-am certat pe toți.Le-am interzis să plângă în fața ei.

Acum e ceva mai bine, dar fișa ei medicală a devenit un portofoliu, în care Ei adaugă mereu, câte ceva.Spitalul nu o mai înspăimântă, acceptă cu curaj tratamentul.

În salon mai e o tanti, mai bătrână decât mama.Îmi pare ursuză.

Lavinia vine zilnic. Încercăm amândouă să o răsfățăm și parcă am vrea să întoarcem timpul, să fim din nou copii, niște copii mai cuminți decât am fost.

Tanti Repa e în salonul de alături și o vizitează și ea pe mami. Își ridică reciproc moralul.
La ea nu vine nimeni, dar se bucură când ne vede pe noi, de parcă am fi și fetele ei.
Se bucură de noi, dar mai ales de Bia, pe care Lavinia o aduce la buni.

În încăperea mare vocea Biei răsună și ne temem să nu deranjăm. O iau în brațe și o duc la fereastră...să vadă „cioile”.

În trunchiul unui copac se aud niște bătăi:"Cioc, cioc, cioc.”
„Auzi Biuța?”Șoptesc la urchea fetiței și ei pare să-i placă vorbirea șopită. Îmi șoptește și ea la ureche:” Cioc, cioc”. Dar nu are răbdare, vrea să alerge și eu o las iar pe jos.
Mamăsa o întreabă :”Ce ai văzut cu Ina?”
Bia aleargă cât e salonul de mare și strigă:” Ciucuca!Ciucuca!
Tanti, care mie îmi părea ursuză, râde din toată inima”. Nu poți să nu iubești așa scumpete de fată.”

Bia a devenit vedeta spitalului. De cum apărem pe alee, femeile o scuipă de deochi. Toate știu la cine vine ea și ea ca o artistă, trimite bezele și pupici tuturor.


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!