poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 833 .



zile fierbinți de vară
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [lucky ]

2008-06-28  |     | 



Zile fierbinți, soare dogoritor si nemilos cu raze largi, focoase și radiante ale unei energii necunoscute!
Atat de aștepatata VARÃ!
Concedii! …Vacanțe! …Drumeții! …Socializări nocturne pe terase pline de animație umană!…
Vara !….hmm….
Spectacolul lumii dezalănțuite în șlapi si pantaloon scurt, fuste minii transparete si bichini în culori trendy…
Apocalipsa iluminarii umanității prin tentante forme de sexualitate debordanta!!!!
"-take me…..! say’s one of them….-No…no …no no... -take me……" spun costumatiile “tide” și coloristica vie a acestora!!!...
Inceput de vara…..
Examene- praguri de trecere a maturitatii prin viață.
Profesori si elevi -înfrânți de un sistem plin încă de tenebre umbre ale unei idiologii utopice( pentru necunoscatori- comunismul)….un bac chinuit, o sesiune pătată de cășiguri neimpozabile, o licență atipică …un amalgam de cunoșințe teoretice duse la exterm și complet inutilizabile în jungla idiologiilor liberaliste a zilelor noastre.
Dar sa nu uitam ca e vară!
Iz de verde , galben si rosu ne dau târcoale,ne invită la trăiri de vise și întîmplări dimanice,la trăiri de emoții complexe și iubiri trecătoare!
Oriunde ne-am afla ne zboară gîndul la verdele azur al unei prea mari întinderi de apă sărată!
Fericiți cei care merg la mare!!!
Flux… reflux…..valuri ….soare.
Sezon estival, prilej de cheltuiei nerentabile și nechibzuite!

Marea……hmm.
Întinderi de de plajă aurie cu nisip moale și ademenitor talpei piciorului.!
Orizonturi marginite de ape verzi-azurii și cer larg deschis într-un albastrul neclintit de zvonuri de nori sau furtună!
Statică aparentă a unei imagini de tablou , însuflețită doar de trăiri și tumult omenesc ca în pozele de pe illustratele ieftine și trimse în grabă celor dragi . Imagini cu oameni bălăcidu- se în valuri înspumate….pălării de umbrele brănduite după numele celor mai mari distribuitori de produse răcoritoare, femei tinere în bikini , saltele și bărci gonflabile …. iar în plan secundar vre-o terasă cu renume câștigat recent și un hotel categorisit pe stele de comfort!......și totuși …………………în mod ciudat descoperi că dacă nu ești implicat în vreo dicuție laboroasă despre ofertă- preț-calitate, tot zgomotul produs de puzderia de turiști este complet anulată de briza lină și îngăditoare a mării și sunetul de fond al valurilor !
(...dacă sunteți de acord putem puncta în acest moment puterea purificatoare a naturii..)
Vară!! ….soare! , verde!, și bună dipoziție a celor antrenați în alcătuirea de noi amintiri……prin poze zâmbărețe în cadre reușite ca valoare a potențialului natural, cultura și în ultimul rând antropic a imaginii alese.
Vară!!!!…………
Moment de agonie spirituală -cu efecte fierbinți ale unor simple acțiuni etichetate ca normale în tratarea celor cu care intăm în contact!!
Însă VARA este cauza :
•Buzelor mult prea fierbinți,
•ochilor ademenitori de strălucitori venusiene
•pielii umede și încărcate de viatamine absorbite de la zeul Ra și mirosului de săruri afrodisiace
•vorbelor romatice, rostite sub clar de lună
•promisiunilor de dragoste nesăbuită
•atragerii de aventuri carismatice în nopți nebune de patos ți dâruire corporala
Va urma…

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!