poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1504 .



Unii fumeaza Dunhill
personale [ Gânduri ]
nopti-dimineti tipice si atipice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [SAGARMATHA ]

2008-02-28  |     | 



Închis fiind la non-stop , fumez chiștoacele bine păstrate,atît de bine încat devenise sudoku să le caut.Prietenii mei nefumători îmi spun că ar trebui sa fac sport...mai bine.Iar eu le-aș spune prietenilor mei care folosesc droguri să mănance de exemplu..fructe.Se face dimineață de-a binelea si urmează corvoada R.A.T.B.-ului pe care îl "ador" ca orice bucureștean de import sau autentic.Mă irită din ce în ce mai mult con-ratb-iștii care ori mă calcă pe bombeuri de fiecare dată atunci când sunt cosmetizate.Așa cum eu nu cad cu cele douăzeci de kilograme plus peste nimeni,cum nu calc pe nimeni,cum nu tușesc nimănui în nas așa am aberanta pretenție să merg si cu ratb-ul și să mă aștept să nu se întâmple nici unul din aceste lucruri.(care sincer mă scot din minți!!!)
Dar cu toate acestea văd și partea veselă a lucrurilor și anume: domnii care se scobesc delicat în nas,doamnele fardate în mod penibil,dansul de cap și gât al ascultătorilor de manele și nu în ultimul rînd bătrânicile care-și ocupă loc , aruncându-și sacoșele pe scaune cu o forță invers proporțională cu presupusa forță necesară susținerii proprii.Curios dar și mai și puterea cu care imping spre scopul propus(un scaun de unde sa poată analiza:tineretul din ziua de azi...).
Ar mai fi o problemă..și problema nu e mică :șoferii de mijloace de transport in comun ( care sincer voi propune primăriei municipiului București) sa fie premiati pentru efortul de a prinde toate stop-urile rosii iar din partea noastă a călătorilor sincere mulțumiri pentru întîrzierile la serviciu si scăderile din salariu aferente.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!